PDA

Vis full versjon : Endelig tilbake!

Qatrine
26-09-2002, 21:28
Der var jeg hjemme igjen. Har nå vært borte en stund, og har ikke sjangs til å komme gjennom alle de nye meldingene...

Jeg har nå vært dårlig veldig lenge, ikke fått i meg hverken vått eller tørt, så da måtte jeg en liten tur på sykehuset. Fikk drypp og masse hvile, og kvalmen lettet litt. Nå har jeg fått tabletter som tar den værste kvalmen, men jeg er fortsatt i ganske dårlig form.

Men, men, nå håper jeg på bedre tider og at denne forbaskede kvalmen gir seg snart!

Velkommen alle nye medlemmer av klubben!!

Happy
26-09-2002, 22:19
Det hørtes ikke noe godt ut Qatrine! Håper kvalmen din gir seg snart :stakar:

Hvordan har det gått med lilegutt mens du var innlagt da?

God bedring!!

Klem og hilsen fra

Tidl. bruker
26-09-2002, 23:37
Så fint at du er litt bedre nå. Sånn kan det altså gå når men er gravid, fy søren det kan ikke være godt. Lykke til Qatrine, håper du holder deg frisk.

Tidligere bruker
27-09-2002, 01:01
Godt å ha deg tilbake i bedre form. Selv sitter jeg her og sliter med kvalmen selv. Så jeg lurte på om du kunne gi meg litt info om Hvordan du gikk frem for å få påfyll, og hvor kvalm du egentlig var.

For jeg sliter virkelig her. Med barn hjemme om dagene, lite mat og drikke.

:klem:

DL 7+4

Qatrine
27-09-2002, 12:03
Koselig å se at dere merket at jeg var borte, hihi;)

Jeg og samboeren har heldigvis noen fantastiske foreldre, som har passet minsten mens jeg har vært på sykehus. De passet han også før jeg ble innlagt, jeg orket nemlig ikke annet enn meg selv. Samboeren måtte jo jobbe, så da måtte jeg rett og slett ha barnevakt hver eneste dag...

Det som skjedde var at jeg på to - tre døgn ikke beholdt noe. Så på lørdag var jeg rett og slett så slapp og dårlig at jeg trodde det hele var over. Jeg ringte hjem til fastlegen min, og hun ringte direkte til sykehuset, slik at jeg slapp å vente på legevakta. Så dro jeg på sykehuset, og fikk undersøkelse med UL. ( :):):) )

Der kunne vi se et lite bankende hjerte, og fosteret var 11 mm langt. Derimot så han enda en fostersekk, så jeg skal ha ny UL om ikke alt for lenge for å få det bekreftet at det bare er en der inne. (:eek: :eek: :eek: )

Jeg hadde drypp i tre dager, og det var himmelsk!! Matlysten kom sakte men sikkert, og kvalmen forsvant. Dog var jeg veldig slapp, og døsen, men hva gjør vel det. Men når dryppet ble fjernet kom desverre kvalmen litt tilbake, om enn ikke like ille som før. Jeg fikk de samme medisinene, men i tablettform. Så nå kaster jeg ikke opp noe særlig, og jeg spiser littegrann. Så dette går rette veien!

I dag skal jeg tilbake til sykehuset for å bli skrevet ut. Jeg er nemlig bare hjemme på perm, hehe:) Så da får jeg nok ny time til UL. Gleder meg!! (Men samtidig veeeldig spent...)

Qatrine
27-09-2002, 17:09
Liten oppdatering:

Jeg fikk UL på sykehuset i dag, jeg:) Fosteret hadde vokst seg til 20 mm, og det var (heldigvis) bare en der inne:)

Nøtteliten
30-09-2002, 13:31
Godt at du er friskere, og kanskje greitt å få vite at det bare er en liten krabat der inne....høres ut som om du har godt av å få hvile mer og ta livet med ro en stund!

Nøtteliten