PDA

Vis full versjon : Nå er jeg litt redd

Lille Hopp
28-09-2003, 20:31
I hele ettermiddag har jeg verket på høyre side ved siden av livmoren på en måte. Jeg hadde det litt for noen dager siden, men så forsvant det. Jeg tenkte at det ikke var svangerskap utenfor livmoren siden det forsvant igjen. Men i dag kom det tilbake. Blir litt bekymret for svangerskap i egglederen. Dette er 3 barnet og kan ikke husket at det har verket så mye før. Noen som hvet om dette kan være vanligt å bare verke på ene siden eller har jeg grunn til mine bekymringer ?? nå begynner jeg å bli litt redd :(

rita
28-09-2003, 21:38
jeg har også hatt det innimellom også går det over men hvis man har hatt gu og alt er i orden ved denne undersøkelsen tror jeg ikke det er noe å beskymre seg for...:findag:

neet
28-09-2003, 21:55
Det kan være at ligamentene som holder livmoren på plass blir litt mer strekt på den ene siden, men det er jo ikke 100% sikkert at det ikke er svangerskap utenfor livmoren iogmed at det er kun på den ene siden.... Ikke meningen å skremme deg enda mer enn du sikkert allerede klarer å skremme deg selv, men dersom det ikke blir bedre tror jeg at jeg ville att en telefon eller tur innom legen. Går utifra at du ennå ikke har hatt GU siden du ikke er mer enn 5-6 uker?

Lykke til. Krysser fingre for at alt er vel! :stakar: