PDA

Vis full versjon : Gleder meg!!!

Supergirl
26-09-2002, 22:18
Vil bare fortelle dere at dere er verdens beste magevenner :hjerter:
Og jeg gleder meg helt utrolig til å få et lite nurk i armene mine.
Jeg har nå akkurat sett på videoen " Svangerskap og fødsel" som jeg bestillte fra Liberoklubben. Ja litt vemodig er det også å tenke på at de fleste av oss nå går inn i det siste trimester. Det nærmer seg jenter. Gleder meg til å følge dere i tiden som kommer. Dette blir spennende:fest: :fest: :fest: :fest: :fest: :fest:
:vink: og gode tanker fra

Millien
02-10-2002, 22:54
Heisann,Supergirl:p

Hva er adressen til liberoklubben??Skulle gjerne bestilt den filmen,jeg.

Ja,tiden går faktisk utrolig fort nå.Helt utrolig.Men jeg må nok inrømme at jeg er ganske utolmodig,og skulle ønske tiden gikk enda litt fortere.

Klem:blush:

Solstråle
03-10-2002, 00:36
Jeg gleder meg sånn til desember når jeg endelig skal få holde nurket i armene mine :D

Er kjempe kjekt å besøke denne siden, så mange interessante innlegg og en kan dele følelser og tanker:)

Tenk nå er det bare noen få mnd igjen:klapp:

Har aldri gledet meg sånn til jul før jeg, er det bare meg som har en sånn julefølelse allerede
:???: Det er sikkert fordi terminen min er da, gleder meg :)

Millien
03-10-2002, 01:03
Nei,du er absolutt ikke alene om glede deg MYE til jul.Jeg sa nettopp til en venninne at jeg ikke har gledet meg så mye til jul,etter at jeg ble voksen.*ler*

Jeg synes også det er svært så trivelig på disse sidene,dere er så hyggelige,alle som en.Det er koselig å telle ned ukene med dere.På fredag har jeg 11 uker igjen til termin.:klapp: :birth: Hurra!!!!

Klemmer fra,