PDA

Vis full versjon : Så var det over for denne gang

Tilla
29-09-2003, 12:40
Etter brunlig utflod på lørdag og ordentlige blødninger i går ringte jeg legen og fikk beskjed om å komme på sykehuset i dag. Jeg har vært der og fått konstatert spontanabort. Fosteret har nok ikke utviklet seg noe særlig i det hele tatt, men kroppen har ikke skjønt det før nå... :leiseg:

Men men, det er jo tross alt bedre at det skjer nå enn seinere.

Lykke til videre alle dere andre, så håper jeg vi sees igjen om en stund, selv om det føles ganske håpløst akkurat nå.

Tilla

Milly
29-09-2003, 18:38
Åh, Tilla, jeg vet ikke hva jeg skal si..... Dette var så ufattelig trist å høre. Du hadde fortjent så mye bedre!! Jeg vet at det ikke er noe jeg kan si som virkelig kan trøste deg i denne situasjonen, men du skal vite at tankene mine er hos deg nå! :stakar:

tinatroll
29-09-2003, 18:55
Hei Tilla.

Er så lei meg på dine vegne, håper ting ordner seg for deg etterhvert.
Håper også du får noen fruktbare mnd. Sånn at du raskt er tilbake her hos oss.

Klem fra Tinatrollet

Poona
30-09-2003, 00:00
Kjære Tilla.

Så utrolig vondt å høre. Jeg håpte virkelig at dette var din tur. Som du sier selv, det er bedre at det skjer nå, enn senere, men vondt er det. Det skal ingen ta fra deg.

Ta vare på deg selv nå, Tilla.

Klemmer fra Poona

Hampus
30-09-2003, 13:50
Så trist å lese. :(

Ta godt være på deg selv.

:klem: fra Hampus

Tilla
30-09-2003, 18:18
Takk for varme og støttende ord. Det er alltid godt å vite at det er noen som tenker på en i en sånn situasjon. Det er selvfølgelig ikke noe kjekt det her, men jeg var egentlig nesten mer forberedt på at det skulle gå galt enn at det skulle gå bra, så noen overraskelse var det ikke.

Jeg får vel vente et par sykluser (legen sa to, men pleier de ikke som regel å si en?) og så prøve igjen. Jeg hater de fordømte prøveperiodene, det føles som så bortkastet tid og så skuffende hver gang det ikke klaffer. Syns liksom vi har holdt på lenge nok nå. Det er vel 3 1/2 år (og 5 tap) siden vi begynte å prøve på å gjøre godgutten vår til storebror. Syns han har vært enebarn lenge nok nå... :(

Tilla

Poona
01-10-2003, 00:07
Har du blitt utredet, Tilla? Har dere fått tilbud om gentesting o.l?

Tilla
01-10-2003, 21:05
Ja, vi har blitt utredet når i forbindelse med de gangene vi mistet sent.

Legen har testet alt han kunne, men de har ikke funnet noe galt... Føles litt vanskeligere når man ikke kan gjøre noe annet enn å gå til hyppige kontroller. Samtidig så skal jo det at det ikke er noe i veien med oss eller har vært noe galt med barna gjøre sjansen mindre for å miste igjen, men jeg vet ikke helt. Føles ikke helt sånn akkurat nå.

Har ikke blitt utredet i forhold til de gangene jeg har mistet tidlig. Dette er første gangen jeg har vært hos legen etter at jeg har mistet tidlig. De andre gangene var såpass tidlig at jeg "behandlet" det som en sein mens...

Tilla

Anine
09-10-2003, 10:32
Jeg har vært litt borte og har ikke sett at du mistet den lille babyen din, før i dag. Jeg håper det går bra med deg. Uff,:leiseg: det er jo bare kjempe trist.....

Håper det ikke går så altfor lenge, før dere lykkes igjen.

Stor klem fra Anine

---------------------------

:baby: jenta i magen - termin 22/02/04