PDA

Vis full versjon : Bare ca 11 uker igjen for oss!!

sanna
26-09-2002, 22:43
Jenter - er dere klar over at det nærmer seg for oss? Jeg begynner å kjenne at jeg får litt småpanikk med tanken på alt som skal gjøres.... Er av den sorten som vil ha "alt på stell" - men får jeg tid til dette, da? Har planer om å pusse opp barnerom, noe jeg med mine tretten tommeltotter må overlate til min mann. Han tar kurs på BI for tiden, pluss at han er på jobb sent og tidlig - så fuglene vet når han skal få tid til å gjøre noe sånt! Satser på at det ordner seg, men... Vi har ikke engang hatt tid nok sammen til å se på barnevogn! Travle folk... Alle de "store" tingene må kjøpes inn - stellebord, bilsete, vugge osv. Det kan jo også gjøre et aldri så lite innhugg i økonomien. (passer egentlig bra at min kjære har fått ny jobb med 80.000 i lønnsøkning! Det kommer til å ryke til MASSE penger!!)
Føler at alle dere andre førstegangsmammaer er kommet så langt i forberedelsene, mens jeg henger kraftig etter. Ro meg ned, og si det ikke er sant.... Hadde liksom trodd at på denne tiden skulle jeg nærmest være fødeklar, hi-hi!

Jaja - alt ordner seg. Og lillejenten merker neppe om barnerommet ikke er ferdig, hun skal jo ikke sove der før om et år likevel....

Ladyen
26-09-2002, 22:54
Teller nedover vi oxo. På lørdag er det akkurat 10 uker til terminen.... hjelp sier nå jeg. Blir litt sånn panikk når jeg tenker på det. Må se å få kjøpt inn det siste så ihvertfall det er i hus. Begynner å bli vondt å komme seg rundt i butikker. Krykkene er noen ganger mer i veien enn de er til hjelp. Ihvertfall når alle sparker borti krykkene.

Samboeren bare gleder seg.... han synes det er lenge til babyen kommer, samtidig som han synes det er veldig kort tid igjen.

Teddy :)
26-09-2002, 22:59
Jeg føler at det egentlig er ALTFOR lenge til desember... :o
Men om en uke runder jeg tretti uker, og det blir en stor dag for meg :klapp: Har sett frem til denne dagen så lenge jeg kan huske...

Vi har kjøpt vogn, voksipose, stellebord, madrass til seng, dyne til vogn og fått en del klær. Seng har vi fått etter meg, og etter et malingstrøk ble den som ny :D
Trenger en del andre ting; bilsete, bleiedispenser, babycall, noe klær og annet småtteri.

Om et par uker skal min kjære samboer begynne å legge gulv på det framtidige barnerommet. Etter det skal vi på Ikea og kjøpe diverse stæsj vi skal innrede rommet med :D Gleder meg stort!

Bare oktober går like fort som september, tror jeg ventetiden blir kort, jeg :)

Kos dere videre med magene, jenter :)

Klem Teddy 28+5
Termin 15. desember

:findag:

Tidligere bruker
27-09-2002, 11:31
Ja tenk det er jo faktisk snart oktober:)

Amadala 28+4

Kula
27-09-2002, 14:54
Begynner å få litt småpanikk jeg også. Selv om alt, bortsett fra vogn, er kjøpt inn og i hus, mangler det fortsatt et barnerom! Vi må bare få ordnet et rom i kjelleren til gjesterom, og flytte dagens gjesterom ned dit, før vi kan få innredet barnerommet.

Men jeg var på IKEA her om dagen for å kjøpe en serie som heter Mammut. Synes den var sååå artig, med rød fin kommode og blått skap etc. Men de har vist byttet farger da gitt. Nå er kommoden grønn, og jeg snakker GRØNN, skapet var noe i retning av mintgrønt eller rosa...grøss og gru.. så det ble ikke den serien på oss nei :( litt skuffet men...

Gleder meg til å innrede barnerommet med alt det innebærer :)

Tigris
27-09-2002, 15:21
Vi har så og si alt vi nå, men jeg synes vi er tidlig ute! Greit å ha alt i hus, men det er jo egentlig ikke nødvendig så tidlig. Ta det med ro du Sanna. Ikke stress, kos deg med innkjøpene! :)