PDA

Vis full versjon : Hvordan er det i Norge?

*ratata*
01-10-2003, 09:09
Hei magedamer :)

Skal til legen i dag å forhåpentlig få en sykemelding for min utrolig sexy gakk gakk gange (bekkenløsning;)) Vet ikke hvordan dette gjøres i Danmark, hvordan er det i Norge? Hvor lenge får man det av gangen etc.. nå har jeg strukket den langt nok ( i flg ratatamannen så synger det på siste vers her)

Må vel bare innse at min superwoman wanna be dager er over :uff: gruer meg som en hund til hva sjefen sier for jeg vet han blir mindre fornæyd, men han er også fullstendig klar over at det er for han sin skyld jeg har bitt tenna sammen.. bare så frustrerende å få de jævla spydige kommentarene men du ser jo ikke syk ut :grrr: .. du er jo bare tykk og gravid! hmph.. men men :(

Har dere noen tips ?

Artemis
01-10-2003, 11:38
"hvis du vil hente et balltre og bøye deg godt fremover, så kan jeg godt vise deg hvordan det kjennes ut? Det kommer vel ikke til å syns så godt på deg heller, du som er tjukk uten å være gravid..."

Jeg får sykemelding for en måned av gangen, forresten, men legen begynte med fjorten dager. Det er lurt å overdrive hos legen, de veit uansett ikke hva det er snakk om og begynner man å forklare ulikt smertenivå til forskjellige tider, ulik smertefølelse ved forskjellige aktiviteter osv. kan det fort bli for vanskelig for dem. Pass på å understreke at du har problemer med å gå. Bekkenløsning med gangvansker gir, i hvert fall i norge, helt andre trygderettigheter enn bekkenløsning med sitte/stå eller liggevansker. Lykke til!