Vis full versjon : Gullifjun kommer også ut av skapet
Gullifjun
27-09-2002, 10:37
Ja, nå har også jeg bestemt meg for å komme ut av skapet. Så nå er avtaren endret...................Det ble ikke så bra bilde, siden jeg måtte endre så mye på størrelsen.............men, men litt ser dere jo :D
Mvh. Gullifjun (22+6) :findag:
melankolibri
27-09-2002, 10:41
Nå begynner vi å bli mange ansikter, i allefall i her inne hos oss!
Velkommen ut av skapet, du skal se det er ikke så skummelt som du trodde:klapp: :klapp:
:findag: :vink:
Hmmm... kanskje jeg også skal gjøre sånn? Etter vinterferien skal jeg prøve å huske det.
Var jo bra bilde det da, Gullifjun! Ikke forferdelig utydelig på min skjerm, egentlig...
Mo & Nurket
27-09-2002, 12:51
Fint bilde Gullifjun - det syns jeg også!!
Synes det er kjempekoselig når en får se hvordan folk ser ut, blir på en måte litt mer personlig!!
Mo & Nurket (26 +1)
Nå har jeg sett Norge Rundt. Ligner du på programlederdama, CT? Utifra en avatar er det vanskelig å annet enn skimte visse likhetstrekk - derfor spør jeg. Kunne ventet til 16. november og tittet i smug, men fram til da er det mange runder med Norge Rundt og nysgjerrighetsminutt!
Måtte jo bare kommentere den siste der; Jeg er helt enig med deg Ramgad - ut fra bildet, synes jeg også det var visse likhetstrekk mellom CT og programlederen i Norge Rundt...! Dessuten har jeg sett likhetstrekk med en annen dame på TV... Vel, hun var i alle fall på TV før... Klarer du å gjette hvem? Et tips; Hun var på barne-/ungdoms-tv program...
Håper du tar dette med godt humør CT - du er ikke den eneste av dere med bilde som jeg synes ligner på noen helt andre... Anme ligner f.eks. på en av mammaene i barnehagen min... ;) Og Melankolibri kan jeg sverge på å ha sett før, selv om jeg VET at det ikke er tilfelle!
Du har faktisk visse likhetstrekk med Victoria, CT :) Kinnene og hakepartiet er i alle fall likt... Dessuten ligner du på hun som spilte Barbara i "Egil og Barbara" på TV... (M/Sigurd Sollien - et ungd.progr.)
Jeg var forresten inne på siden din her en dag og fikk se bilde av søsteren din; Hun ligner noe vanvittig på søsteren min! Pussig... ;)
Håper mange andre følger etter !!! :)
Loppa & Lille Håp, 22+1.
Tidl. bruker
29-09-2002, 02:43
Er ikke noe datageni, men tror (kanskje) jeg skal ha fått det til nå:)
Synes også det kan være greit å vise litt mer av hvem jeg er. Blir jo ikke værende noe mindre på "snart-mamma" nå som jeg er både arbeidsledig og har fått bredbånd hjemme heller da;) I tillegg så hører det vel også med at vi nok kommer til å være mer og mer på nett jo nærmere fødselen det er så da kan det være greit med et lite bilde syntes jeg.
Hilsen fra Nate
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.