PDA

Vis full versjon : Jeg gir opp...

Rusken
27-09-2002, 11:51
Nå gir jeg snart opp!! :leiseg:

Nå har jeg vært oppe siden kl 03.00 pga hoste!! Har ikke sovet mer enn max 2 timer. Jeg tror jeg revner på midten og er helt overrasket over at "krabaten" henger fast enda! Jeg er så trøtt og lei av denne forkjølelsen. Har ikke hostesaft, da apotekdama fortalte meg i går at jeg ikke burde ta det (den inneholder noe morfingreier). Tror jeg ringer legen min og forhører meg med ham. Det ble vel litt mye selvmedlidenhet her, sorry, men jeg bare måtte!!!

:findag:, klem fra en hostende Rusken, 11+1

Saga
27-09-2002, 12:31
Dette høres jo heller ubehagelig ut!
Håper legen kan hjelpe deg!

Stakkars:stakar:

GOD BEDRING!

Hampus
27-09-2002, 12:37
Uff, høres ikke mye deilig ut, nei!

Håper legen din har noen gode råd og hjelp til deg. Det er kjempeslitsomt med slik hoste! Sambo har akkurat hatt det slik, men han hostet kun på dagen, om natten var han helt fin (og tyst ;) ). Slitsomt når det holder på!

God bedring til deg!

:klem: fra meg!

10+6 i dag!

Rusken
27-09-2002, 12:45
Tusen takk for medlidenhet, det varmer!

Snakket faktisk akkurat med legen min, og han sa at jeg ikke burde ta noe. Drikke mye vann!
Jeg tror at han ikke vil jeg skal putte i meg noe "rart" så lenge jeg er gravid, så da får jeg vel høre på ham da!
Vel, da blir det noen våken netter til, får bare håpe jeg ikke trenger forlenget sykemelding. Får så dårlig samvittighet, fordi jeg vet det kan være vanskelig å skaffe vikarer og fordi jeg har vært borte litt i forbindelse med graviditeten (kvalme). Håper ikke sjefen er sur!

:findag: fotsatt.
Klem fra "hoste"- Rusken.

I am
27-09-2002, 12:46
Vet akkurat hvordan du har det, pleier å ha det sånn 1-2 ganger i året, det varer i et par uker. Utrolig slitsomt, men du får bra magemuskler av all hostingen...
Ring legen din, hostesaften er kanskje ikke best for den lille, men det er det sannelig ikke at du går rundt uten søvn heller... Stakkar liten, det må jo være skikkelig berg-og-dalbane der inne...

Oppmuntrende klem fra I am