PDA

Vis full versjon : Hallo Desemberfødene!!!

Lene
14-08-2002, 03:03
Hallo!!!

Jeg har termin den 19 desember. Den fikk jeg på UL. Sm termin var 12. så jeg ble litt lei meg :leiseg:
Jeg vil ikke være på sykehuset på julaften :leiseg:

Men, det går vel det og!!
Jeg for satse på og føde litt før terminen. Sist gikk jeg 10 dager over :uff:

Kanutten
14-08-2002, 13:19
Hei!!

Jeg håper også at jeg føder litt før.. min ul termin er 12. des, men jeg håper at jeg føder rundt 1. des.. Men det kan vel kun nurket bestemme selv.. vi har dessverre ikke noe påvirknings kraft der.. men kunne gjerne ha sluppet og være på sykehuset i jula... vi må vel bare vente og se.. men min termin ser ut til å være den samme hele tiden på alle ul har den vært 12. des, så da kommer vel nurket kanskje den dagen, men da rekker jeg hjem til jul.

håper at du slipper og være på sykehuset i jula også.. men vi får verdens beste julegave da.. så vi skal vel ikke klage allikevel...

klem

kanutten og nurket 23+1:baby:

Hermine
14-08-2002, 14:25
Jeg, derimot, håper å gå 3-4 dager over termin.
Har termin 29.des ( både UL og menstermin), og syns det hadde vært greit å drøye til etter årsskiftet.

Men, det er vel ikke så mye man kan gjøre fra eller til. Våre to første barn kom hhv 20 dager før, og en dag etter termin.

Så lenge jeg får være hjemme på julaften, så skal jeg være glad.

Det blir iallefall en spennende desembermåned!!

Trilla
14-08-2002, 14:36
Alt annet enn julaften så jubler jeg :klapp:
Har UL termin 22 ....

Teddy :)
14-08-2002, 14:44
Jeg har termin 15. desember og drømmer nok litt om at lille Emilie skal komm i begynnelsen av desember, så vi kan få en jul hjemme.
Kan ikke tenke meg noe verre sted enn et sykehus på julaften...
Det er sikkert koselig og sånn, de prøver sikkert å gjøre det best mulig for dem som er der, men...
"Borte bra, men hjemme best.."
Jeg er litt sånn hjemmekjær av meg, jeg da...

Klem Teddy :) 22+4

Sine
14-08-2002, 20:13
Jeg har termin julaften.
Det gjør meg ingenting å ligge på sykehuset i julen uansett. Tror at det som skjer er så stort at det andre vil komme helt i bakgrunnen.

Men jeg håper jo å gå over tiden og komme inn i januar. Andrevalget er to uker før terminen. Men det er det ikke noen av oss som vet, og det er kanskje like greit ;)

Godklumpen
19-08-2002, 17:46
Hallo jenter... :)

Æ har ul termin 22 Desember og menstermin 19 Desember, men håper æ får lille junior før julaften :baby: Har ikke så vældig løst å være på sykehuset på julaften :leiseg:
E i uke 23 snart, og kjenner at det begynner å bli tungt ja...

Kos fra Godklumpen (Line.Must@arj.zzn.com) og junior 23 uke :birth:

koala
20-08-2002, 16:48
Har UL termin 16.des. og min terminer 14.des. Men det kan jo også bli nyttårsbarn, da. Har en nevø som er født på julaften fra før, så kanskje håpe på at han slipper å dele fødselsdagen sin både med Jesusbarnet og kusinen sin:p
Koala 23+1

Nellevis
20-08-2002, 22:24
Jeg vil helst slippe å føde på julaften, jeg også!!! Å ligge på sykehuset denne dagen er ikke så farlig, men jeg håper at babyen finner det for godt å komme tidligere!! Er så kjedelig for et barn å få så store dager på samme dag!!! Men man kan ikke velge - jeg vil helst ikke snakke så mye om dette, for - overtroisk som jeg er - så blir det sånn som jeg aller minst ønsker det...:p

Men uansett: Du er hjertelig velkommen, Lille Blomst!!!

Alva
21-08-2002, 16:52
.. til dere som engster dere å føde i dagene før julaften, i redsel om å skulle bli liggende på sykehuset på julaften.. : Man MÅ IKKE bli liggende på sykhuset, altså, dersom alt står bra til :)
Det er helt frivillig hvor raskt en vil pakke og dra hjem igjen etter et sykehusopphold. Selv ble jeg de 4 vanlige dagene sist gang, men denne gang akter jeg å reise hjem samme dag, evt dagen derpå, dersom jeg føder seint. Jeg orker IKKE bli liggende på sykehus så lenge igjen, advent, hverdag, jul, eller ei :)
Naturligvis gjelder dette så fremt man har hatt ok fødsler da, og ikke noe er galt med hverken mor eller baby.

bare et tips til dere engstelige ;)
:findag:

karikari
22-08-2002, 23:54
Heisann!!
Jeg har også fått UL termin 19 desember, mens termin 13 des. Håper veldig på å bli ferdig før julaften, har ikke lyst til å tilbringe jula på sykehus, nei. Men, men den får komme når den kommer.

Kikkan
23-08-2002, 14:08
Jeg har UL termin 20 Desember. Å menstermin 5 Desember. Så jeg krysser fingrene for at menstermin er det som er riktig. Å hvis det skulle vise seg at den ikke er det så skal jeg nok prøve å krysse beina i stedet, sånn at det blir nyttårsbebi i stedet. ;) Jeg hadde i hvert fall hatt mer lyst til å ha bursdag 1 januar en 20 Desember... For ikke å snakke om å ha bursdag på julaften...
Ellers har jeg fått det for meg at :baby: kommer dykke ut 13 Desember. Det er nemlig en fredag.

Klem Kikkan :) 23+0