Vis full versjon : Sympatisvangerskap
Har deres samboere/menn sympatisvangerskap???? :???:
Min kjære har fått dilla på forskjellige ting. F.eks gradiosa med diverse ting på, så var det avakado, og nå er det nøttesjokolade. Han bare MÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ha det.... blitt nesten verre enn meg jo... :D
Sånt synes jeg er litt rørende jeg :o
De går virkelig inn i farsrollen helt fra starten av :D
Men noe slikt har jeg desverre ikke opplevd her i huset :uff:
Ikke akkurat sånn , men både denne og forrige gang, begynte mannen min med å springe opp hele natta for å tisse, og skylder på meg, fordi det er smittsomt... :)
Etter forrige graviditet fortsatte han klagende med dette, leeenge etter fødselen, og hvor jeg selv ikke lengre stod opp for å gå på do... :D
Hehe må flire av mannen til Alva....
Gubben min var sånn sist han, la på seg i takt med meg også !!!! Fikk kviser og var humørsyk tilogmed!!!
Ikke så morsomt der og da ,men nå ler vi godt av det ! Denne gangen er han ikke gravid i det hele tatt, han har tilogmed gått ned i vekt :bryn:
Sønnen min ( 2 1/2 år ) spurte om vi ikke kunne ta Eivind ut av magen,sånn at han kunne være med i svømmehallen på orntlig, ikke bare inni der.....han er så opptatt av babyn i magen, kos !
Her er det nok bare jeg som er gravid ja... :) Heldigvis! ;)
Eneste er at samboeren min har gått opp en del i vekt han også. :D Syns ikke akuratt at det gjør noe, det er bare greit å slippe se ut som en hval allene. ;)
Ellers maser han litt på at han syns jeg spiser for lite. (Jeg spiser det samme nå, som før jeg ble gravid, men omtrent 2 frukt mer om dagen). Han skjønner ikke helt at jeg ikke trenger å spise like mye som han, enda jeg har en til person inne i magen min. :) Men heller det, en at han skulle mase om at jeg går for mye opp i vekt, eller spiser for mye i alle fall!
Jeg må for all del ikke nevne det for mannen min en gang, for da hadde det hlet sikker blitt IS - den mannen kan spise is for fem!!!
Han vet ikke om sympatisvangerskap og skal heller ikke få vite det...
Men han sympatiserer masse på andre måter da, drikker mindre alkohol, tar masse husrengjuøring, digger og duller om meg, og det er jo helt greit.
Kanskje han skal få litt mer is også etterhvert, siden han er så snill...
Sine
Kjenner igjen dette, ja,... sambo har lagt på seg endel siden de 2 blå han også ! Morsomt ! Da jeg hadde gått opp 10 kg, lå han hakk i hæl med sine 7 kg... Kjenner også igjen natte-tissinga,
vi følger hverandre der også...gåsegang i mørket på vei ut på toalettet...
Lykke 30+ 3 :baby:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.