PDA

Vis full versjon : Nyrestein igjen...

Maaa
02-10-2003, 13:16
For andre gang i løpet av en måned nå! Det er virkelig ikke godt. I følge legen kommer det av at jeg ikke får tømt meg skikkelig når jeg sitter på do. Trodde jeg hadde blitt så flink til å ta meg god tid på do jeg nå da, men det var nok ikke godt nok. Et tips er jo å lene seg fremover for å tømme blæra helt, men hvordan gjør jeg det med en svær mage i veien da??
Nå drikker jeg vann til den store gullmedaljen, så håper jeg steinen kommer ut ganske snart.
For de som lurer på hvordan dette kjennes ut, så sitter det i ryggen liksom. Som om noen vrir rundt på nyrene mine. Hos meg er det bare på høyre side, men man kan ha det på begge sider samtidig også:uff: Det er også veldig vondt å tisse, som ved blærekatarr omtrent.
Bare en liten sytemelding fra meg, godt og synes litt synd på seg selv iblant;)

Mondeo
02-10-2003, 15:01
Usj da. Har hatt nyrestein 2 ganger selv,og vet at det ikke er noe godt. Håper steinen kommer ut av seg selv ganske kjapt.
Mine kom ut av seg selv,men jeg havna på sykehuset første gangen pga det var så sinnsykt vondt og jeg visste ikke hva det var.
Noe dritt med de der steinene. Måtte opereres for gallestein tidligere i år,men nå kan jeg heldigvis ikke få den møkka igjen.
Trøsteklem fra meg som vet hvordan du har det.

19+6

tussi1979
02-10-2003, 23:46
Uff da:( Håper steinen kommer ut snart.

Marcat
07-10-2003, 15:59
Hei

Uff, det hørtes ikke mye godt ut ! Jeg har lyst til å anbefale deg å gå til en homeopat. Homeopati kan nemlig ha god effekt på nyrestein (jeg studerer det) og er ikke skadelig for :baby:

Lykke til og god bedring :stakar:

Hilsen Marcat 25+4