Maaa
02-10-2003, 13:16
For andre gang i løpet av en måned nå! Det er virkelig ikke godt. I følge legen kommer det av at jeg ikke får tømt meg skikkelig når jeg sitter på do. Trodde jeg hadde blitt så flink til å ta meg god tid på do jeg nå da, men det var nok ikke godt nok. Et tips er jo å lene seg fremover for å tømme blæra helt, men hvordan gjør jeg det med en svær mage i veien da??
Nå drikker jeg vann til den store gullmedaljen, så håper jeg steinen kommer ut ganske snart.
For de som lurer på hvordan dette kjennes ut, så sitter det i ryggen liksom. Som om noen vrir rundt på nyrene mine. Hos meg er det bare på høyre side, men man kan ha det på begge sider samtidig også:uff: Det er også veldig vondt å tisse, som ved blærekatarr omtrent.
Bare en liten sytemelding fra meg, godt og synes litt synd på seg selv iblant;)
Nå drikker jeg vann til den store gullmedaljen, så håper jeg steinen kommer ut ganske snart.
For de som lurer på hvordan dette kjennes ut, så sitter det i ryggen liksom. Som om noen vrir rundt på nyrene mine. Hos meg er det bare på høyre side, men man kan ha det på begge sider samtidig også:uff: Det er også veldig vondt å tisse, som ved blærekatarr omtrent.
Bare en liten sytemelding fra meg, godt og synes litt synd på seg selv iblant;)