PDA

Vis full versjon : Fikk høre hjertelyden!!

tigern
27-09-2002, 13:18
Det var jo så hærlig. Og jeg fikk også bekrefta at det var lille tigern jeg kjenner i magen. Når jeg la meg på benken så kjente jeg et lite puff i magen. Legen la ned dopleren? akkurat der, og da kom hjertelyden med en gang. 140 slag, men jeg tror egentlig ikke han målte. Fikk det første gangen sist også.

Alle andre prøver var også fine. Så nå er jeg så glad.

Neste nå er UL 30/10. Det er det jo sååååå lenge til.... 4 uker og 5 dager :)

:findag:

:klem: fra tigern 13+6

Zurufa
27-09-2002, 14:30
Åååååååå - så morsomt. Jeg skal 10/10 - gleder meg masse fordi det blir deilig å få bekreftet at det er noen der inne, men gruer meg litt også. Tenk hvis de ikke hører noe...? Nei, jeg har lovt meg selv å være positiv. Det går nok bra! Og så er det ultralyd 21/10. Synes tida går så sakte, men vi har i hvertfall noe å se frem til alle her inne. Alle er over 12 uker og lettere til sinns alle mann vil jeg tro!!
:lol:

Klem, Zurufa

Beate
27-09-2002, 14:33
:klapp: :klapp: :klapp:

Hærlig, ikkesant??

God helg, kos deg med babyen i magen:)

Beate, 16+3

Sunny
28-09-2002, 21:26
Vi har visst termin samme dag, du og jeg! (I hvertfall foreløpig. Jeg skal på UL 29.10.02 kl. 12 : )
Jeg fikk høre hjertelyden på tirsdag, og det var en helt fantastisk opplevelse!!! Fikk tårer i øynene. 150 slag i minuttet hadde vår skatt. Dette er min første, så alt er nytt og utrolig spennende. (Samboeren min har ei herlig jente på 9 fra før.)

Håper dere får ei fin helg!!

Klemmer fra Sunny :)

efios
28-09-2002, 21:41
Fikk høre hjerteslagene 12. september og legen forberedte meg på at det kunne være tidlig og vi ikke kunne høre noe som helst. Men ta-ta! det slo! Høyt og tydelig! Både legen og jeg ble litt overassket, men gud så deilig det var å høre bittelitens hjerte, 140 slag i minuttet, så det blir et rolig nøste tror jeg, eller så sov den vel...:-)

Ellers så er det UL 3/10 og sambo har hatt nedtelling nå i over en uke, så vi gleder oss veeeeldig til det:-)

Mariah
30-09-2002, 15:32
Jeg fikk endelig høre det lille hjertet i dag, 16+2, og du verden det var herlig:) En skikkelig bekreftelse på at det er noen der inne. Vi er nok en del her inne som venter på ul'n nå ja:)

Ginger
30-09-2002, 19:03
Å høre hjertelyden var helt fantastisk, det var først da jeg forstod at jeg hadde en liten baby i magen min! Gratulerer så mye med det! :klapp:

Det jeg lurer på er følgende: jeg har menstermin 6/3, men hørte hjertelyden allerede 8/8 da jeg var bare 10 uker på vei. Jordmor lurer på om termin kan være feil. Hva tror dere?

Jeg har første UL på onsdag og gruer/gleder meg veldig til det....