PDA

Vis full versjon : Må komme tilbake til UL???

Lene
14-08-2002, 03:09
Jeg var på UL i uke 17. DA så ikke jordmoren hjerte godt nok :leiseg:

Så jeg skal tilbake fredag 16.08.

JM sa at det hun hadde sett var i orden, men vill se en gang til fordi babyen lå så rart til at hun ikke fikk sett godt nok. :???:

Har noen andre opplevd dette????? :???: :???: :???:

Nå er jeg vært kjempe engstelig i flere uker fordi jeg er sikker på at hun så noe galt, og vil på en måte dobbeltsjekke dette:leiseg: :???: :leiseg:

Håper noen kan hjelpe meg med dette, for nå er jeg nervøs!!:(

Lillian
14-08-2002, 03:18
Vi måtte komme tilbake! Nurket lå og kikket oppover på ultralyden, så jordmor fikk ikke målt hodestørrelsen riktig. Vi hadde time på formiddagen, og fikk beskjed om å komme tilbake etter lunsj. Det gjorde vi, og den dagen lærte vi at det hjelper å bestikke lille nurk med is, for da vi kom tilbake var h*n riktig så samarbeidsvillig. :)

Prøv å ikke tenk så mye på det du, men heller se på det som en liten ekstratitt. Hun sa jo at alt var bra, ikke sant? Sikkert bare noen målinger hun ikke fikk tatt. Lykke til på fredag! Går så bra så. :)

Trilla
14-08-2002, 11:25
... samtidig er det jo kjempeflott at jordmor er nøye og gjør en skikkelig undersøkelse..
Alt er sikkert flott med babyen, kos deg med undersøkelsen du !

Sine
14-08-2002, 20:17
Vi skal også komme tilbake fordi bildene var dårlige pga. fosterets leie. Vi fikk beskjed om at hun trodde alt så greit ut, men likevel fikk vi en gang til.
Jeg tror du kan ta det med ro og heller glede deg over at du får en ekstra UL. Hun mente det så bra ut, og det må du stole på.

Tvi tvi :kidoki:
Sine 21+3