Vis full versjon : Nå kommer det for fullt, er vi fler?
-Marlene-
14-08-2002, 03:39
å nei, å nei, å nei... :(
Nå kommer de for fullt.... STREKKMERKENE !!!!!!!
Jeg tittet i speilet nå nettopp og oppdaget at jeg har noen røde striper på magen
:kjeften: :kjeften: :kjeften: :kjeften:
De er ikke SÅ tydelige enda, men det er ingen tvil på hva det er...
:grrr:
Det jeg hadde mest angst for å få har nå blitt ett faktum.. HAR JEG IKKE NOK MED DE JEG HAR DA?????
HVORFOR AKURATT MEEEEEEEEEEEEEEEEG???
Så her sitter jeg med leppa langt ned, og lurer på hva f%&#"%€n jeg tenkte på forrige uke da jeg tittet i speilet og sa, det ser ikke ut som om de kommer på meg... :uff:
Natt hilsen fra en lettere sjokkert
-marlene- 30+5 :eek:
Ja, bedre sent enn aldri, er det noe som heter....
(ikke at det passer så bra her)
Jeg har nå hatt strekkmerker siden jeg først begynte å få mage, jeg. Røde, tydelige, stygge, grusomme, klare, og store strekkmerker. Prøver å tenke på at: jaja, det er jo bare naturlig.....
Jeg blir bare irritert når noen spør meg: "Har du fått noen strekkmerker, da?" Og jeg svarer: "ja, det har jeg" Så får jeg tilbake rett i trynet: "Å huff, da. Har du ikke smurt magen din med krem?" :leiseg: Og jeg svarer da:"Ingenting hjelper egentlig mot strekkmerker fordi de kommer i underhuden, og der får jeg ikke smurt. Men ja, jeg har smurt med fuktighetskrem fordi det er behagelig og de strekkmerkene, ja de driter jeg egentlig i!"
For jeg gjør innerst inne det.
Kjæresten sier at det ikke betyr noenting. Han bryr seg ikke om det i det hele tatt. Han så det ikke engang før jeg sa det!
Bortsett fra det, så har sprellemannen snudd seg kjenner jeg.
Sparkene kommer nå oppover. Litt uvant og til tider ubehagelig!
Klemmer fra Mette og sprellemann 31+5
skjønner at du er litt deppa..men;
Det er et flott bevis på at du har vært med på verdens mest krevende, verdifulle og mest spennende opplevelse!!
Man skal ha noen plager i et sv.skap!
Opp med hodet!
;)
:findag:
Stinemor
14-08-2002, 13:46
Jeg har vært heldig og ikke fått strekkmerker enda, og de kan gjerne utebli for min del...:p
Men man får vel bare ta det som kommer, det er jo tross alt 9 uker igjen der magen skal vokse. Så mye kan skje.
Navlen min derimot er et kapittel for seg selv...:bonk:
Vanligvis har jeg en dyp, sammensnurpet tett navle. (dvs den ser helt sammensnurpet ut på toppen, men er egentlig ganske dyp innover i magen. skjønner??)
Så ble den et lite åpent dypt "hull" i magen etterhvert som skinnet strekte seg.
Men nå- nå er den blitt et STORT, men ikke fullt så dypt krater...
Lurer på hvordan dette skal ende... ?:gal2:
Klem fra Stinemor.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.