PDA

Vis full versjon : Rapport fra kontroll i dag!

Lillegull
27-09-2002, 14:10
Hei!
Var på legekontroll i dag - og her er resultatet - jeg er 24+1 -eller 24+3 avhengig av hvordan man regner (termin 16.jan):

SF: 25 cm
BT: 120/70
Vekt: 70.8 (hmmm.. med klær/etter frokost. Har vel gått opp nesten 7 kg -er det mye?)
Hb: 12,2
Urin: Ok
Fortsatt sykemeldt 20% pga at jeg er veldig sliten, legen foreslo mer -men jeg vil heller se det ann, syns det hjelper med 20%.

Noen som har noen nokså ferske "målinger" og som vil "rapportere"? Morsomt å sammenligne. Jeg hadde selvfølgelig glemt papirene mine, så må fylle inn selv ikveld, men jeg lurer litt på om ikke magen min er litt vel stor?? Hva sier dere?? Den føles svær.

PS: Har nå også jaktet på strekkmerker bak, og finner ingen. Hurra!!!

L.

Mo & Nurket
27-09-2002, 14:40
Så flott at nok en kontroll er overstått med gode resultater :klapp: :klapp:

Syntes målene dine var ganske normale. Da jeg var 24 +1 så var SF målene mine 24 cm, og jeg hadde gått opp litt mer enn deg. Nå er jeg 26 +1 og tror SF målene mine har økt betraktelig. Magen har vokst veldig mye de to siste ukene så jeg tror jeg ligger godt over "normalen"... Men men så lenge det ikke er unormalt mye så tenker jeg ikke så mye på det. Som Anme har sagt så lå jo hun godt over SF målene ved forrige svangerskap og fikk en normalt stor gutt.

Når det gjelder vekt så har jeg innsett at det ikke er så mye jeg kan gjøre (bortsett fra å ikke proppe i meg godteri). Gikk lite opp i starten, så hadde jeg en "eksplosiv" fase, nå ser det ut til å ha roet seg litt igjen. Synes ikke det høres for mye ut med 7 kilo!

Kos deg med den lille og ta det med ro! Synes vel heller du burde revurdere den sykemeldingen. Dersom du er veldig sliten har verken du eller babyen godt av det, og da burde du kanskje øke litt. Du må ta være på deg selv Lillegull!!;)

Klem fra Mo & Nurket (26 + 1)

spira
27-09-2002, 15:36
Jeg var på lege kontroll for 2 dager siden var da 23+3:

:klapp: Bt 122/77