PDA

Vis full versjon : Lettere fortvila

luckytoo
06-10-2003, 15:00
I dag på jobben fikk jeg vondt i underlivet med stikkinger og murringer og jeg vet ikke hva. Er 6+0 på vei i dag etter 4. og siste ivf-forsøk. Har to aborter bak meg (en tidlig SA og en MA i uke 9/10). Dette kjennes ikke som tidligere aborter. Ringte legen og ble sykemeldt denne uken. Han ville jeg skulle ta det med ro og diskutere situasjonene med gyn når jeg skal på Ul om to dager....

Har mange graviditetssympt. og kjente meg megagravid i går :)

Kjenner noen seg igjen med stikkingene???????

Klem Luckytoo

t. 1/6.04

Scribonia
06-10-2003, 15:13
Hadde både stikkinger og murringer i begynnelsen og tidvis nå også. Livmoren som vokser ja. Flott symptom. Legg deg nå ned i horisontal, finn ei bok og bli der. Ikke sex, bæring/løfting, røyk, kaffe... så håper vi den lille klorer seg fast denne gangen.

Tanta mi ble lagt inn for at de skulle sikre seg at hun lå i senga første månedene. Hun spontanaborterte hele tiden.

Lykke til.

Schnuppa
06-10-2003, 18:09
Ja følg Scribonias forslag. Masse vile og ro. Prøv å ikke stress deg selv med bekymringer.
Jeg hadde masse vondt og rare smerter i begynnelsen av svangerskapet. Jeg var helt overbevist om at jeg enten hadde svangerskap utenfor livmoren eller at noe alvorlig var galt.
Men det er tydeligvis sånn det er å være gravid for de fleste kvinner. Helt normalt med andre ord.

Lykke til - prøv å slappe av!

:vink:

guffeline
07-10-2003, 12:02
Eg hadde slike smerter oxo, eg fekk beskjed om å stoppe opp og ta det med ro nokren minutt, det hjalp!! Lykke til :) Det hjalp litt å bøye seg litt framover oxo, om du ikkje har muligheten til å legge deg nedpå eller sitte.

Ametyst
07-10-2003, 12:42
Jeg hadde mye mensliknende murringer i underlivet de første månedene, husker jeg hadde det under forrige graviditet også. Har det av og til fortsatt også faktisk.
Ta det med ro, ta vare på deg selv og slapp av. Det er sikkert det beste du kan gjøre i alle tilfelle.

luckytoo
07-10-2003, 15:24
Tusen takk for tilbakemeldingene jenter :klapp: :klapp:

Har det bedre i magen nå. Har merket at det letter om jeg beveger litt eller slapper helt av.

I morgen bærer det avsted til første UL "skjelve-skjelve"..

Klem Luckytoo

Hampus
07-10-2003, 15:39
Godt å høre at du føler deg bedre i dag.

Lykke til på UL i morgen!

:mervink: Hampus (16+6)

Loop
11-10-2003, 20:58
Jeg hadde også slike symptomer i begynnelsen, var bekymret, men kjente samtidig klar forskjell fra tidligere SA og MA. Denne gangen har det gått bra, er i uke 30 nå. Lykke til, skal krysse fingre og bein for deg,