Vis full versjon : Hvor mye har vi gått opp i vekt her i oktober-klubben?
-Marlene-
14-08-2002, 04:07
Er litt nysgjerrig jeg..
Det var godt å se at jeg ikke var den eneste på 12+ selv om jeg nå er på 12++++. Hvordan skal dette gå? Enda 8uker til termin!:bryn:
:findag:
Litt i overkant av 10 kg:)
helt ok for meg, jeg håper faktisk på 20 kg totalt!
..for man raser ned i vekt så snart amminga starter..det var min erfaring!
:) :)
..så kjære kiloer; kom til meg!!!!:klapp:
Åååå, denne vekta!!! Nå skal jeg syte litt ......
Har gått opp 5,5 kilo siden uke 12 som var min "innveiing" :p(hadde nok gått opp litt før uke 12 også.....) Men jeg er igrunn veldig fornøyd med det. Jeg har litt ekstra fra før og har lett for å legge på meg, så jeg fryktet det verste.
Og nå har jeg gått opp kun 1,5 kilo på over 4 uker, og ferie attpåtil!! :klapp:
Likevel fikk jeg senest i dag høre at "ja nå er du blitt god og rund" og en annen som sa at "du kommer til å bli stor".:leiseg: Jeg blir litt såret jeg, for jeg er igrunn ganske fornøyd med mage og vektøkning men det virker ikke som om noen andre er det.....:leiseg: og da ødelegger de veldig for meg. Hvorfor kan jeg ikke få være i fred :bryn: !!!
Men legen sa i dag at vekta var fin (men jeg er altså 83,5 kg....), men at det er nå det begynner. Skal tro hva alle disse forståsegpåerne sier om 10 uker da :( . Det blir vel nok av kommentarer fremover ja.
Hilsen en litt betuttet Snoopy
Jeg er også godt over 12 kg +, faktisk var jeg +14kg for tre uker siden....(startet veiing i uke 10)
Til mitt "forsvar" venter jeg tvillinger, så jeg må vel regne med litt ekstra??
Ikke for å skremme, men i forrige svangerskap var jeg veldig fornøyd da jeg etter sju mnd. bare hadde gått opp ca. 8 kg, men så kom vannet, og da ble det 10 kg til i løpet av 1 mnd!!!!
Klem fra Sola 31+0+ :baby: :baby:
Jeg skal snart på kontroll igjen (regner med at jeg har gått opp mer til da) men i uke 25 (?) hadde jeg bare gått opp 1,6 kg....det er overraskende lite. Tipper jeg har gått opp mer nå i det siste. Magen er jo svær, og jeg er som før!
hilsen meg, Simba 31+2
Jeg har gått opp totalt 6,4 kilo siden første veiing hos legen i uke 12.
Kjenner jeg kroppen min rett så er det nå jeg begynner å legge på meg....
Sist svangerskap så gikk jeg opp 22 kilo og mesteparten kom etter 6. mnd....
Har et håp om å ikke legge på meg så masse denne gangen da:p
hadde ødem på 3+++ sist og ligger godt an til å få det denne gangen også dessverre :leiseg:
men som en over her skrev, det raser av litt i ammeperioden også:)
Hei,hei!
Jeg hadde ved siste måling.. for drøyt en uke siden gått opp totalt 8 kg.
Det er vel som dere sier, nå de siste kiloene "raser på" for noen..
Jeg legger gjerne på meg endel kilo til, for som Maline sier, de raser nok av igjen når man begynner å amme!
Kjenner en som i 7.mnd hadde lagt på seg 10 kg og var strålende fornøyd med det.. Hun la på seg 30 kg til slutt!!
Det må jo være et "skrekkeksempel"? 20 kg på 2 mnd??:eek:
Klem Helen og lille gullet (:birth: 16 okt)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.