PDA

Vis full versjon : Foreløpig lykkelig

annywol
07-10-2003, 21:58
Jeg fikk satt inn 2 egg den 11 juni, og nå er jeg straks 4 måneder på vei med en gutt eller en pike. Det får jeg forhåpentligvis vite i morgen. Da skal vi på midtveis ultralyd, og blant annet se etter kjønnet! Jeg gleder meg så veldig! Det er så godt å se at det er fler enn oss som har fått dette til, og venter en liten "Petra" eller "Petter". (etter petriskålen de ble unnfanget i!) Ikke at jeg har tenkt å oppkalle barnet mitt etter petriskålen, altså!

Stå på jenter, og ta det med ro de tre første månedene. det gjorde jeg, og det kan hende det var det som gjorde utslaget!

Catalina
09-10-2003, 18:59
Gratulere så masse,,,,hvordan gikk det på ultralyden!!??:klapp:

annywol
09-10-2003, 20:16
Alt var helt tflott på ultralyden. Jeg har en liten tulle i magen, som sparker og slår noe helt utrolig, særlig om kvelden! Det var kjempegøy å se den lille på skjermen, og det var nok like stort for samboeren min! Han fikk nok et litt annerledes forhold til det hele etter å ha sett henne sånn.

Dere da?!

Gloria
09-10-2003, 23:18
Så spennende!
Gleder meg til min første UL førstkommende Mandag. Selv om jeg føler meg gravid, har jeg liksom ingen faste holdepunkter ennå, og liksom ingen bevis. Har prøvd å ta det ganske med ro, og håper det har gjort susen :D Er 7+0 i dag.

Catalina
10-10-2003, 09:17
Her har vi det fint, går forsåvidt bare og venter på nårtid ting og tang og ICSI jenta vår skal melde sin ankomst...

Gratulere med jenta i magen, helt utrolig deilig følelse å se på ultralyd. Vi har hatt noen stk, pga div. under svangerskapet, men blir aldri lei av å se på...så jeg ser for meg at jeg blir meget oppslukt i tulla når hun kommer ut....kos deg med den voksende magen din....

Gloria....gratulere til deg også, og tro meg, spenningen er stor til første ultralyd for å se om det er en eller to hjerter som slår inne i magehuset. Jeg tok det også veldig med ro i begynnelsen, og om det har noe for seg eller ei, tja, for meg føltes det riktig, og da gjør man gjerne det som føles riktig for seg selv... Lykke til på ultralyden, og jeg venter spent på oppdateringer....

:findag:

Gloria
12-10-2003, 13:04
Spennende tider, folkens!

For Catalina nærmer det seg jo med stormskritt, g Annywol er over den 'kritiske' perioden. Så flott for dere! :klapp: :klapp:

Klarer nesten ikke vente til i morgen klokka 09.30..... :uff:

Annywol nevnte at samboeren fikk et litt annet syn på det hele etter UL'en. Håper det også gjelder for mannen min. Jeg er jo bare 7+3 idag, så det er vel ikke å vente at han ikke er 'helt med' ennå. Men han sier han tenker mye på det.

Hva ser man forresten på UL så tidlig i svangerskapet? Ser man kun en prikk eller to? Eller går det an å se at hjertet slår f.eks.?
:hjerter: :hjerter:

effie
13-10-2003, 14:53
Hei Gloria!

Vi tok UL dagen før jeg var 7 uker på vei, og da så vi en liten cashew-nøtt med et stort bankende hjerte:hjerter:
Så tok jeg UL igjen i uke 10, og da så vi straks mye mer! Det er rart hvor fort de vokser, disse knøttene:)

Jeg tok det helt med ro ved dette 3. forsøket, hadde jo mistet noen spirer det siste året, og fikk beskjed av legen min om å ta det med knusende ro - for kanskje det var det som skulle til. Og det ser sånn ut, er snart 23 uker på vei iallefall:D

Lykke til videre!

Gloria
13-10-2003, 19:36
Opprinnelig melding fra effie
Hei Gloria!

Vi tok UL dagen før jeg var 7 uker på vei, og da så vi en liten cashew-nøtt med et stort bankende hjerte:hjerter:
Så tok jeg UL igjen i uke 10, og da så vi straks mye mer! Det er rart hvor fort de vokser, disse knøttene:)

Lykke til videre!

Det er ganske rart at vi ikke KJENNER at fosteret faktisk vokser, så fort som det går!
Du har jo kommet kjempelangt, Effie! Så spennende!

(Har forøvrig satt inn ny diskusjonstråd etter UL'en min, så den kommenterer jeg ikke noe videre her.... :) )

AnnCH
15-10-2003, 13:13
Gratulere med ei IVF jente i magen.

Har selv et IVM barn i magen som snart melder sin ankomst.
Har ei ICSI jente på 5 år, men når nr 2 skulle planlegges fungerte ikke IVF eller ICSI på meg. Tok en tur til Køben hvor de forsker på IVM befruktning. Det ble full klaff på første forsøk. Hadde tvillinger på den første UL, men desverre så døde den ene tidlig i svangerskapet (ca uke 8)