PDA

Vis full versjon : Sjokoladens grusomme hevn

Humm
08-10-2003, 10:38
Gasset meg med sjokolade i går kveld, uvitende om hvilken effekt det kunne ha på en kropp som er gravid i 35. uke (vel jeg hadde en liten anelse). Har stort sett vært forskånet fra halsbrann i dette svangerskapet, men i natt har jeg sittet og sovet :gal: Er trøtt som en strømpe, så det blir ikke så effektivt på jobb i dag.

Jaja, siden halsbrannen er verst når jeg sover så får jeg sjokolade tidligere på dagen da, for jeg har ingen planer om å la halsbrannen vinne!:D

Schnuppa
08-10-2003, 10:41
Hi hi hi - du har iallefall den rette innstillingen. Ikke la den dumme halsbrannen vinne over sjokoladens gleder!
Du får runne av sjokoladespisingen med noen mandler eller andre ting som skal hjelpe mot halsbrann.
Nyyyt sjokkisen videre!

:vink:

vicci
08-10-2003, 10:47
Melk pleier å hjelpe:)

guffeline
08-10-2003, 14:57
Ja dinna deilige sjokoladen!! Den er det vært å lide for!! Har funne ut at hasselnøtter tar den verste bøyen. Koz dej vidare!! :findag:

glad
08-10-2003, 19:45
Ikke nok med at en får halsbrann av sjokoladen, men min baby får jo helt kick inni magen....etter at jeg har spist sjokolade..
Men drit i det...jeg klarer ikke holde meg vekke fra søtsaker...:o :blush:

rarelillemeg
08-10-2003, 21:44
... og i den sammenheng kan jeg herved advare mot å spise chips med ost og løk like før leggetid... ;) Det gjorde jeg EN gang sist jeg var gravid, og har IKKE tenkt å gjenta suksessen nå...
Hm. Sjokolade også, altså? Har ikke vært noe plaget av halsbrann jeg heller, men...