Vis full versjon : Vi går vel over til nybakt mamma i desember en gang??
Kanutten
27-09-2002, 19:02
Hei!!
Håper at flest mulig går over til nybakt mamma ...har nok massevis av spm. når babyen kommer også...
Håper at flest mulig kommer over dit.. er litt redd for å miste kontakten med dere kjære venner!
Klem Kanutten 29+3:baby: :)
.. nok over ja! Er blitt helt avhengige av dere jeg! :p Men det blir sikkert ikke tid til å sitte så lenge foran dataen da, som jeg gjør nå. Som du sier, så blir det sikkert mange ting man lurer på oxo når beibien kommer. Har lært masse av disse sidene (altså dere), så jeg vil absolutt benytte meg av den sjangsen oxo på NM..
Så dere blir ikke kvitt meg så lett.. Hi-hi :D
Regner også med at jeg blir å treffe der inne. Har allerede okkupert nicket mitt. Men travelt blir det nok.
Sine
Tusler nok over jeg oxo. Må jo følge med dere videre. Blir nok ikke så mye her inne som nå for jeg regner med at den lille krever sin oppmerksomhet....
Gleder meg jeg..... :)
Jeg kommer nok etter til NM jeg med! Men ettersom vi flytter i januar en gang, så vet jeg ikke hvor raskt vi får opp internett på dataen etterpå. (Flytter jo helt til Stockholm, å jeg vet ikke en gang hvis man kan bruke det samme bredbåndskortet der...)
Kan hende jeg er stille en mnd eller noe, men jeg kommer garantert å komme innom så fort jeg kan etterpå! :)
Jeg flytter nok over jeg også;)
Trenger nok mange gode råd nå fremover.
Jeg har allerede registrert nicket mitt der, så allt er klart:D
Jippiii i dag har jeg bursdag 27år:klapp: :klapp: :klapp: :klapp:
Jeg regner også med å flytte over ja,men hvordan sikrer dere nicket der?Noen gode råd!?:???:
Ellers vil jeg si at dere er trivelig selskap,og jeg vil svært gjerne fortsette å holde kontakten med dere.
Gratulerer med overstått til Line.:fest:
klemmer fra,
Jeg har allerede vært der en stund, jeg :) Og jeg kommer nok til å fortsette å være der - men kanskje mest i egen terminklubb ;)
Synes mange av diskusjonene der inne tar litt av og er litt for langt utpå viddene etter min smak.
Og Millien: Bare reserver nicket ditt nå du (på samme måte som her). Det kan være lurt å være tidlig ute :)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.