PDA

Vis full versjon : Spørsmål til dere som har fått barn tidligere.

Snuppis2
08-10-2003, 17:56
Hei :)

Har bare et lite spørsmål; startet magen å vokse tidligere denne gangen enn første gengen dere ventet barn?

Selv har jeg et barn og prøver nå å bli gravid igjen.
Og da er det så lett å få alle mulige innbilte symptomer. :o
Men nå har magen forrandret seg! Jeg er veldig slank og fikk sent mage sist. Men er det slik at når man har vært gravid tidligere kommer magen fortere?
Og hvor tidlig merket dere at magen startet å vokse?

Også vil jeg bare ønske alle dere på sm som måtte lese dette LYKKE TIL VIDERE OG KOS DERE MED MAGENE! :)

Klem Snuppis2

Mamma23
11-10-2003, 17:52
Mornsann!! Jeg har ei nydelig datter på 4, og når jeg ble gravid med henne, fikk jeg veldig sent mage. Nå derimot, spratt den frem etter bare noen uker. Jeg er veldig slank (46kg.før jeg ble gravid) så det er vel kanskje derfor jeg fikk mage så tidlig
:???:
Det som gjorde at jeg først fikk mistanke denne gangen, var at jeg var sulten om natta, og at jeg ikke klarte å spise meg ordentlig mett. Ble ikke kvalm, men litt uvel.'
Lykke til da!!!!!!

Koser meg MASSE med magen!!!!

Mondeo
11-10-2003, 18:15
Det var motsatt med meg da. Første gang jeg var gravid kom magen tidlig,allerede i uke 9 var det vanskelig å skjule noe. Denne gangen var jeg adskillig lenger på vei før folk kunne se at noe er på gang.
Jeg var vel ganske sikker på at jeg var gravid allerede en liten uke før jeg testet positivt. Jeg hadde nemlig en sånn rar følelse i magen. Litt vondt,uten å kunne si nøyaktig HVOR det var vondt eller HVORDAN det gjorde vondt. Kjente bare at det var veldig annderledes enn når jeg normalt har vondt i magen.

Lykke til,håper det klaffer for deg snart :)

21+1

Andrea_mor
13-10-2003, 01:47
Hei!
Tok lang tid begge gangene på meg!
Begynte ikke å vises før i uke 24 ca.
Andre som ikke vet om graviditeten kan ikke se det enda på meg.

:mervink:

27+1