PDA

Vis full versjon : Jeg har blitt luuuuurt!!!

Mo & Nurket
27-09-2002, 20:33
Denne mailen fikk jeg etter lunsj i dag:

Det er, av nettovervåkingskontrollen, blitt registrert at du har brukt for mange timer på snartmamma.com i løpet av dagen. snartmamma.com vil dermed stenge hele nettverksforbindelsen din dersom du ikke, umiddelbart, utfører
en av følgende forbedrende tiltak:
alt 1 - stenger ned internett og tar en laaaang pause
alt 2 - surfer på andre sider enn snartmamma.com

Nettverksforbindelsen vil stenges innen 10 minutter dersom et av tiltakene ikke blir valgt. Det vil koste 1.500,- kroner for å få nettverksforbindelsen
opp igjen.

Med vennlig hilsen
snartmamma.com's nettverksansvarlige

Gjett hvem som hadde det festlig på jobben og sendte meg den, brukte til og med tid på å opprette en egen mailkonto.....Joda, det var kjæresten som skulle spøke litt med meg. Og gjett om jeg gikk 5 på!!:p
Jeg visste jo at jeg hadde vært mye innom i dag, men at jeg skulle oppleve noe sånt, det hadde jeg aldri trodd. Hadde tenkt å legge ut melding her og spørre om noen andre hadde opplevd lignende, men jeg ble så nervøs at jeg stengte hele nettleseren min. I tillegg ble jeg ganske så forbannet, skulle jeg stenges ute fordi jeg brukte siden til snartmamma mye?? :bonk: :gal2: :bonk: :gal2: :bonk::gal2: :bonk:

Fredagshilsen fra en svært så lettlurt Mo (& Nurket, som forhåpentligvis ikke blir like lettlurt som mamman sin) :D :D

Ramgad
28-09-2002, 00:04
Hehe! Konstruktiv, han mannen din!
Var nok et hint det der...
(Blås i det!)