Vis full versjon : Kynnere om natten?
Hei, jeg er gravid for første gang (uke 19 nå) og lurer på dette med kynnere. Ofte om natten når jeg snur meg fra sideleie til å ligge på ryggen får jeg en slags krampelignende følelse i magen, særlig på sidene. Er så i drømmeland da det skjer at jeg ikke riktig registrere hva det er, men det er ikke vondt, bare litt ubehagelig. Kjenner det aldri ellers, og om jeg er så våken at jeg konser om å ikke stramme magen når jeg snur meg kan jeg unngå det.
Er det noen som kjenner seg igjen i dette? Kan det være kynnere, eller er dette noe annet?
Hei.
Jeg tror nok at det bare er livmorbåndene som strammes litt.
Har hatt det slik selv, og har det litt ennå. Og det kan være skikkelig ubehagelig innimellom..
Hjelper mye å passe på å ikke stramme magen for mye ja..
Det er foressten en helt vanlig utvikling, i følge JM i allfall..
Får trøste oss med det :)
Trøste klem fra meg :)
T-9 :D
Takk for svar, får enten prøve å ligge stille om natten ,eller legge om taktikken når jeg snur meg:uff:
Schnuppa
10-10-2003, 11:31
Jeg er mye plaget med kynnere både på dag og nattestid. Merkelig nok kommer de ofte når jeg ligger i sengen og slapper av. Du vil kjapt merke forskjell på om det er en kynner eller båndene som strekker seg. Kjenner veldig tydelig at livmoren blir veldig hard og stikker på en måte ut av magen.
Så lenge de ikke kommer annet enn om natten ville jeg ikke ha tenkt noe mere på det. Kommer de ofte om dagen også er det greit å snakke med legen om det.
Lykke til!
:vink:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.