PDA

Vis full versjon : Gullifjun har vært på 3D UL i dag

Gullifjun
27-09-2002, 22:02
Det var kjempekjekt, selv om bildene ikke ble så bra som jeg hadde håpet.
Jeg fikk i hvertfall vite kjønnet................det var jo det jeg ville. Og det blir en liten jente :hjerter:
Han var 99% sikker :) Han mente det ble en stor jente. Hun kom til å være ca. 4600 gr. når hun ble født + at hun var lang. Hun låg i seteleie akkurat nå, og han ville at jeg skulle følge det opp litt. Han mente kanskje at jeg måtte ta keisersnitt.............
Jeg prøver å vedlegge ett bilde slik at dere får se :baby:
Pappan mente at hun lignet på han :)
Så nå er det navnet igjen da..........Vi tenkte å ha noe på H. (siden vi andre har det..........) Er ikke lette å finne noe som begge liker. Har tenkt litt på Hanne eller Hege..................

Mvh. Gullifjun (22+6) :findag:

Gullifjun
27-09-2002, 22:30
Ble kanskje litt for stort bilde sist gang. Vi prøver igjen..........

Gullifjun
27-09-2002, 23:15
Det var vel bare moderator som måtte godkjenne bildet tenker jeg...............

Margreth
28-09-2002, 16:13
Hei Gullifjun.

Det var sikkert spennende med 3 D ultralyd. ...blir nok ei fin jente det der. Ja, navn er ikke enkelt...siden lillegutt fikk etternavnet til mannen min, så skal jeg bestemme fornavn denne gangen. Men siden vi også med 99% sikkerhet får jente er vi nesten enige om navn likevel:) Hun skal oppkalles etter sin bestemor, men hun har to navn og mannen min synes det klarer seg med ett...Men to blir det likevel!!! :D

Lykke til videre!

Klem (25+2)

Margreth
28-09-2002, 16:16
PS...selvom jenta di ligger i seteleie nå, kan hun jo godt snu seg innen fødselen...Men det er klart det er viktig å følge opp...ved førstegangsfødsel er det vanlig at ungen både snur seg ned med hode først og fester seg i bekkenet ganske tidlig. Hun hørtes jo ut til å bli ganske stor også...

Lykke til enten det blir keisersnitt eller ei.

Loppa
29-09-2002, 01:15
Heldig du Gullifjun som har fått se beibisen din igjen. :)

Når det gjelder navn, så er det et slit ja. Men et flott navn på H er Hannha, syntes hvert fall jeg. :)

Loppa & Lille Håp, 22+1.