PDA

Vis full versjon : Hva gjør at man kan huske DEG i januarklubben?

Ramgad
28-09-2002, 01:39
Jeg klarer ikke å skille alle fra hverandre - selv etter måneder med lesing av innlegg på innlegg!
Noen har jo holdt en "høyere profil" enn andre, men likevel...
Er det noe du kan fortelle om deg selv, slik at jeg kan si "åja - det er hun som har to neser" når jeg ser nicket?

Her er mitt bidrag:
Jeg søkte lærerhøyskoler alfabetisk. Havna to år i Alta.
Har alltid forfulgt meg som en av de største blødmer... Når det er sagt, MÅ jeg si at Alta er et vidunderlig studiested!

Altså: Ramgad er hu som studerte laaaangt nord fordi hun ikke leste søknadspapirene godt nok...
(Flere sånne hadde man fått gjennom chatting. Savner en chat!)

Ramgad
28-09-2002, 13:04
Jepp! Chilinøttene satt som spikra!

Margreth
28-09-2002, 16:03
Hei Ramgad.

Noen saftige har jeg nok ikke :D

Men vi har termin på samme dag, også har jeg faktisk bodd 5 år i Alta jeg også...fra 89-94....fint sted det, men jeg synes det var godt å komme sørover igjen til familie og venner. Men jeg traff mannen min der opp (han er Bergenser...).

Jeg kom seint i gang her inne, så jeg er juniormedlem!!!

Vi snakkes!

:findag:

Ramgad
01-10-2002, 12:31
Jeg snakker finsk. Tospraaklig, takket vaere mor.
Hvis noen trenger hjelp til oversetting en gang, er det bare aa sende PM. Akkurat naa staar jeg og surfer i resepsjonen paa hostellet vi bor paa. Digger aa vaere turist i Helsinki!

Ikke lett aa holde tritt med dere, damer!
Blir saa jeg titter litt her og litt der. Kommer sterkere tilbake etter ferien. Ser det florerer med liv paa sidene, og er skikkelig lysten paa aa surfe mer enn jeg strengt tatt kan paa familieferie...

Greetings from Helsinki, bigbellywomen!
Terveisia Helsingista, vatsanaiset!!

Snoopyjenta
01-10-2002, 18:56
Jeg er henne som har ei herlig boxertispe på 1 år, ei ilderjente og ei kattefrøken. En smule glad i dyr.... :D

Loppa
01-10-2002, 19:54
Du var virkelig lekker ! :latter: :latter: :latter:

Loppa & Lille Håp, 22+4.

Mo & Nurket
01-10-2002, 22:28
Satt her tidligere i dag og vridde hjernen min de luxe for å komme på noe morsomt/blemmer jeg selv hadde gjort men kommer ikke på noe. Konkluderte derfor med at jeg (snufs) er en særdeles uinteressant og kjedelig person (dobbelt snufs). Alternativt:

1) At jeg er i en zombielignende graviditetstilstand som gjør at jeg rett og slett ikke husker noe fra før jeg ble gravid, og at det ikke har skjedd noen blemmer etter jeg ble gravid, eller

2) Jeg er utstyrt med en såpass intelligent og smart hjerne at den rett og slett visker ut alle mine blemmer slik at jeg skal slippe å gremmes over dem

3) Mine blemmer er så fæle at de ikke egner seg på trykk!!

Fritt valg!

Ellers har jeg en lei tendens til å skrive nickene dine og andre feil (det vet du jo Ramgad), skyldes muligens denne zombielignende graviditetstilstanden (???). I allefall - ha meg tilgitt alle sammen for potensielle feil i fremtiden!!

Ja, ja i grunnen trenger du vel ikke noen informasjon om meg for å skille meg fra de andre. Du ser jo bildet mitt hver gang jeg skriver, og der ser du jo at jeg har ett ekstra øye i panna så da skulle vel det være greit! (Hvis du ikke ser det, så er ikke det min feil, for jeg er nemlig 100% sikker på at det er der altså):bonk: :bonk:

Mo & Nurket - som nærmer seg 6 fullgåtte måneder med stormskritt (26 +5)

Mo & Nurket
01-10-2002, 22:29
Forresten, kuule bilder CT!!

Tidl. bruker
02-10-2002, 02:12
.................