PDA

Vis full versjon : Er det noe håp for meg??

*spretten*
28-09-2002, 14:00
Jeg testet først positiv med to tester og negativ med to tester etter de positive.

I går fikk jeg en liten blødning men den sluttet med en gang,var bare litt i trusen..trodde kanskje jeg aboterte.
Jeg hadde ganske vondt i magen i går,stikking i den ene siden og kvalme. Ene gangen det stakk nede i magen gjor det så vondt og jeg kjente det helt ned til underlivet (høres sikkert rart ut) AUUUU!!!

Jeg føler meg litt gravid og har jo noen symptomer,men liker ikke helt at jeg har testet negativ etter en positiv test...

Kan jeg være gravid selv om?
Noen som har opplevd dette?
Eller er det mensen som er på vei,bare den ga meg en advarsel i går...(har nå ikke hendt før men men vet jo aldri )

Jeg har gått på pergotime hvis det har noe å si. Og jeg er på dag 41...

Klem Celinmor

*spretten*
01-10-2002, 11:00
Bare meg som har opplevd dette altså..huff og huff :(

bobla
01-10-2002, 19:48
det er veldig vanskelig for meg å si om du fortsatt er gravid eller ikke....

siden du går på pergotime så betyr kanskje det at du har litt uregelmessig menstruasjon også??

det jeg ville anbefale deg er å få tatt en blodprøve hos legen din for å få sjekket hcg-verdien din i blodet....er den over 25 skal du fortsatt være gravid;)

du trenger ikke ha mistet noe som helst med en liten blødning..

lykke til videre

klem
bobla +:baby: eller:baby: :baby:
4+1

charlie
15-10-2002, 13:17
litt blod behøver ikke bety noe, men den stikkingen du beskriver liker jeg ikke.

mensmurringer er en ting, men hvis det stikker ORDENTLIG, hvis det er skikkelig krampelignende etc. må du ta kontakt med lege. det kan være spontanabort, eller verre; du kan ha svangerskap utenfor livmoren (særlig fordi det stikker i siden). svangerskap utenfor livmoren kan være farlig hvis embryoet får vokse seg for stort, så sjekk det ut så fort som mulig.

så kan du heller trekke et lettelsens sukk etterpå...

men helst er alt i orden! :stakar:

beckis
18-10-2002, 19:49
Vanskelig å si egentlig.
Det kan være spontanabort, eller at du venter mensen... det kan faktisk slå ut på test...:bryn:
ta en ny test å se, eller ta en tur til legen

T28