PDA

Vis full versjon : Ny - litt nervøs enda.

Marianne28
14-08-2002, 10:58
Hei alle sammen
Har nå endelig bestemt meg for og registrere meg i mars klubben. Jeg har termin 25 mars og håper snart de første 12 ukene er over så jeg kan slappe av litt... Hadde en MA i mai, så jeg ble veldig fort gravid igjen. Men det har alikevel skremt meg at det bare døde uten at jeg merket det. så jeg går og er veldg nervøs. Har hatt veldig ømme pupper. Men føler de ikke er så ømme lenger og det plager meg. Kvalme har jeg ikke hatt så mye av. Litt uvell innimellom.

Håper virkelig alt er bra i dag ,og at jeg blir her inne i mange fine måneder:)

Marianne

Beate
14-08-2002, 11:13
Gratulerer med:baby: i magen!
Forstår at du er engstelig siden du har mistet før, det er jeg også, hver eneste dag. Men man må prøve så godt man kan å glede seg over graviditeten alikevel. Man blir ikke tristere om det skulle gå galt igjen fordi man har gledet seg, husk det:) Og prøve å tenke at det går bra. Det er aller mest sannsynlig at det skal gjøre det!

Lykke til!

Marianne28
14-08-2002, 12:26
Takk for koselig svar. Håper virkelig du har rett. Tror du alt er i orden selvom brystene ikke er like ømme som de var forrige uke?? Er det vanlig at slik kommer og går?? Har en skikkelig vond følelse i kroppen nå og syns klokka går utrolig tregt til jeg skal til legen kl 1430...

Marianne

Cazandra
14-08-2002, 13:39
Hei og velkommen hit! :vink:
Skjønner at du er nervøs. Det var jeg også da jeg gikk gravid etter Sa. Ble gravid 2,5 mnd etterpå og var dritnervøs de første 12 ukene. MEn det gikk bra og jeg fikk en stor fin jente.

1 år etter fødselen er jeg gravid igjen og kjenner på kroppen av jeg er litt nervøs for å se blod :eek:
Men nå som Sarah Elise er frisk etter sykdom og vi har kjøpt hus så driter jeg fullstendig i redselen min. Dette SKAL gå bra:kidoki:

Hadde ømme pupper i uke 4 sist men ingenting denne gangen.Tenker ikke på det, ser at de nå begynner og vokse.

:klem: 8+2
[/U]

Lonestar
14-08-2002, 18:40
Velkommen hit!

Lykke til hos legen - går så bra skal du se!

LaLuna
14-08-2002, 19:53
Velkommen hit!

Håper det gikk bra hos legen!

Hilde
15-08-2002, 00:31
Gratulerer med :baby: i magen og innmelding i mars-klubben:)

Enig med deg at de første 12 ukene er nervepirrende.
Det går nok bra skal du se..

Klem fra hilde 10+2