Vis full versjon : 1. ultralyd!
Gratulere med :baby: i magen.
Gratulerer så masse, Gloria:klapp:
Ja, det er herlig å få det til! Jeg husker selv tårene trillet da jeg tok UL i uke 6+6 og så hjertet banke:) Etter flere SA og 3. IVF-forsøk var det helt fantastisk!!
Som du skjønner så er det ikke så mye aktivitet her inne, jeg tror de fleste av IVF'ere holder til på sine terminklubber. Det gjør iallefall jeg, så stikker jeg innom her sånn av og til.
23+1
:findag:
Opprinnelig melding fra effie
Gratulerer så masse, Gloria:klapp:
Ja, det er herlig å få det til! Jeg husker selv tårene trillet da jeg tok UL i uke 6+6 og så hjertet banke:) Etter flere SA og 3. IVF-forsøk var det helt fantastisk!!
Som du skjønner så er det ikke så mye aktivitet her inne, jeg tror de fleste av IVF'ere holder til på sine terminklubber. Det gjør iallefall jeg, så stikker jeg innom her sånn av og til.
23+1
:findag:
Ja, jeg er også normalt å finne på terminklubben :)
Men det er koslig å stikke innom her av og til, for å sjekke ståa med IVF-søstrene :) :)
Vi treffes vel igjen? :cool:
luckytoo
18-10-2003, 14:31
Gratulerer igjen Gloria :klapp:
Må ha vært stort å se den lille! Skal selv på UL førstkommende mand. og er kjemperedd..... Vil da være 7+5 om man regner termin med utgangspunkt i innsetting.
Lykke til videre:)
Klem Luckytoo
t. 5/6.04
Gloria: Klart vi treffes igjen! Jeg er stadig innom her for å lese om flere gode IVF/ICSI-historier:)
Luckytoo: Gratulerer så masse:klapp: Ser du er fra Buskerud, det er jeg også:)
Hvilket førsøk er dette for deg? Vi klarte det endelig på vårt 3. og siste forsøk, og nå har jeg en sparkende liten prins i magen!! Det er helt utrolig å tenke på noen ganger, etter mislykkede inseminasjoner og IVF, at vi ENDELIG har klart det!
Skjønner at du gruer deg til UL på mandag, men prøv å ha positive tanker og evnen til å glede deg også! Det er STORT å se det bankende hjertet!
Du må gi oss rapport på mandag!
Venter spent på UL-rapporten din Luckytoo! :)
Det å se hjertet som banker, er som å se en blinkende lyspære! Helt fantastisk! Gled deg, kjære deg. Det blir nok rørende... :happycry:
Lykke til!:)
Gratulerer fra meg også. Det var nok det aller mest nervøse og største øyeblikket i hele prosessen når vi såg den lille erta som slo i hundre. Det var bare så stort.
Husker at jeg i tillegg var veldig nervøs for at det skulle være en tom eggpose, men når en ser hjertet slå, så blir en jo beroliget da.
Hilsen meg som er30+4 fra desemberklubben og som fikk det til på det 2. forsøket.
(tenk at du også har kommet så langt på vei effi)
Hei Tiki!
Ja, det er moro å tenke på at jeg har kommet så langt! Kan nesten ikke tro det selv noen ganger, at vi har fått lov til å oppleve noe så fantastisk som å få det til med IVF!
Du skal jo snart ha knøtten din, er jo ikke lenge igjen til romjula nå:D
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.