PDA

Vis full versjon : Endelig hjelp å få (håper jeg).......

Marian
28-09-2002, 20:18
Etter å ha kastet opp konstant siden uke 8, med en lege som hver gang konstanterer at "det går nok over snart" fikk jeg i går endelig hjelp (håper jeg.....).

Jeg kom til legen fullstendig nedkjørt og med så sterke smerter øverst i magen at jeg nesten ikke fikk puste, ikke hadde jeg sovet hele natten og kastet opp blod har jeg gjordt i over en måned.

Legens teori var nå at magen presser oppover og lager så mye press på klaffen opp til spiserøret at denne åpner seg og slipper magesyre opp i halsen og at dette har resultert i alle brekningene og påfølgende oppkast og selvfølgelig etterhvert sår nederst i spiserøret (derav blodet).
http://www.nettdoktor.no/sykdommer/Fakta/spiseroerskatarr.htm

Jeg fikk tabletter som skal minke produksjonen av magesyre og vissnok løse problemet. Jeg tok en i går og en i dag og føler meg faktisk litt bedre.

Så jeg XXXXXXXX alle fingre jeg har og håper jeg kan få oppleve noe av de positive sidene ved det å være gravid.

Marian og "lille krible" 23+6

Tidl. bruker
28-09-2002, 20:27
Alt vi skal plages med vi som er gravid:(

Får bare håpe du slipper oppkast og andre smerter de siste månedene av svangerskapet, det fortjener du:)

Lykke til da og ha en fin helg!

Jeg skal krysse fingrene mine for deg;)

Nate

Margreth
29-09-2002, 11:49
Hei Marian.

Litt av en historie det der, høres temmelig tøft ut! Jeg håper det ordner seg med medisineringa, slik at du får et letter liv den siste delen av svangerskapet! :)

Klem (25+3)