PDA

Vis full versjon : Rare drømmer...?

efios
28-09-2002, 21:49
For en uke siden drømte jeg at jeg ikke kom meg på UL, satt på jobb og klarte ikke å komme meg derfra for alle skulle ha hjelp til noe, og jeg satt der og sa: men men jeg må gå for jeg skal på UL! men ingen brydde seg. Så ringte mamma og sa at det gjorde ingenting for hun var dratt på UL for meg og alt var helt fint, jeg skulle få en gutt! Jeg var kjempeskuffet.... fikk ikke dra på UL selv

Natt til fredag drømte jeg at jeg fødte barnet nå i september... mamma (nok en gang) var helt i ekstase, men jeg syntes det var så flaut å skulle informere alle i mars klubben at det første mars barnet allerede var født... i september.... *sukk* Så var hun 52cm og 3700g og skulle hete Consuela (aner ikke hvor jeg har fått det navnet fra egentlig) Og så pinlig å skulle fortelle til legen min at jeg nok hadde vært gravid lenge før juli, men at jeg bare fant det ut da... Da ble drømmen så pinlig at jeg tvang meg selv til å våkne:-)

Er det flere som har litt rare drømmer, håper jeg ikke er alene..:-)

tulla
29-09-2002, 13:12
Nei, du er virkelig ikke alene! Jeg drømmer noe rart nesten hver natt, og husker det etterpå. Værst er det når jeg har mareritt om barnet som er så virkelig så jeg har det i tankene hele dagen!

:sover:

Børdy
29-09-2002, 23:13
:) Det var jo noen :bonk: drømmer,da. :p
Har selv vært mye plaget av mareritt, men de har egentlig ikke handlet så mye om bubla i magen. Her en natt drømte jeg at jeg sprengte lillebroren her i huset. Jeg festet sprengladninga i bleia hans, plasserte ungen i badekaret, sa bye, bye, vennen, I love you, og så lukket jeg døra bak meg... :gal2: Da tvang jeg meg selv våken, liksom før smellet kom, og sprang inn på rommet hans bare for å sjekke om han levde enda... :uff:

Vet ikke hvorfor man drømmer så mye sprøtt når man er gravid, men det er ingen tvil om at man gjør det iallefall... :p

Beate
30-09-2002, 12:53
Jeg også har masse merkelige drømmer, stort sett hver eneste natt. På dagtid, ja- jeg sover flere timer om dagen også jeg da:p , har jeg mye mareritt...drømmer om masse fæle ting som skjer med babyene osv:(
Men, det er veldig normalt å drømme mye rart og også ha mareritt, sier de som kan dette. Er vel en underbevisst engstelse som kommer fram i drømmene sikkert.

Beate, 16+6

80martine
01-10-2002, 22:09
jeg også drømmer mye rart. Bl.a. at stefaren min var homo, og at stemoren min var utro. Drømmer også at sambo finner nye jenter, som er tynne og pene, og opplagte. Så blir jeg sjalu når jeg våkner, uten grunn:)
Har hørt at det er bebisen som beveger seg når vi drømmer rare drømmer.

Marianne73
01-10-2002, 23:40
Jeg drømmer masse rart hver eneste natt - har alltid hatt et rikt drømmeliv, men dette tar kaka. I natt var jeg i bryllupet til Håkon og Mette Marit (som ikke var kongelige for anledningen) Bryllupet ble feiret hjemme hos bestemor........

En annen natt klatret jeg opp et stort fjell men kom ikke ned - Det var ikke noe problem - et digert paasjerfly hentet meg ned - vedlig enkelt og helt naturlig.........

Jeg har foreløpig ikke hatt så mange mareritt om bebiss.
(heldigvis)

Marianne

Meg
02-10-2002, 12:23
Så fint av bestemoren din at hun ville huse Haakon og MetteM da! :lol:
Jeg drømte en natt at jeg fødte tvillinger - to gutter. Men jeg ble drit sur! Ville ikke ha tvillinger og slettes ikke gutter...Så kom pappa inn og sa at han trodde at det var han og broren jeg hadde født :gal2: :bonk: (pappa har en tvilling bror..) Nekter å tolke den drømmen..

Meg:) 15+1

lied74
03-10-2002, 00:40
Samboeren min drømte at vi fikk 8 stykker, så jeg kan trygt si at han har tatt den tøffeste drømmen så langt....:gal2:
Jeg har drømt at jeg giftet meg med en jeg kjente fra speideren da jeg var liten, som nå er b-kjendis, selv om jeg ikke har snakket med han på ti år, hvertfall....
og var kjempefint kledd...(syns jeg selv)
sort kjole med hvit t-skjorte over, blå jakke og strømper, hvite hansker og sko, samt en stor stråhatt...
Det var riktig så lekkert kan jeg love...smaken blir liksom så bra i drømme...:-)

Er det noen som har skrevet ned drømmene sine?? Jeg lurer på om jeg skal begynne, kan hende blir de mer fornuftige med årene....??

efios
05-10-2002, 15:50
I min familie betyr det barn når en drømmer om fisk, og her for noen dager siden gjorde jeg det. Drømte at kjæresten min og jeg var ute og dorget, det var nyydelig vær, bare oss to på sjøen, helt fint :)
Så fikk jeg en schvææær torsk på den ene kroken og opp i båten, men den var så stygg!! Styggeste torsken jeg noensinne hadde sett!! Og den ville jeg ikke ha, så jeg ba kjæresten min om å kaste den ut, for jeg ønsket meg en fin liten sei... og bare sei... Huff den torsken var skikkelig stygg altså :bonk:

Tror jeg også skal skrive ned drømmene mine, sammenligne med når jeg ikke er gravid...:???:

Terten
05-10-2002, 22:26
Blir nesten misunnelig, jeg, på alt dere husker :-) Jeg drømmer nemlig veldig mye selv, men i det jeg våkner, glipper bildene fra hukommelsen. Noen ganger føles det som om at det var veldig viktige drømmer og at jeg ville forstått litt mer av meg selv hvis jeg hadde husket dem. Men altså...

Terten 17+4