Vis full versjon : Frem med målebånd, jenter!!
Fant ut på morgenkvisten at vi har jo helt glemt å måle magene våre siden vi fikk de nye sidene.....savner de gamle, jeg og alt som sto skrevet der....angrer nå på at jeg ikke lagret diskusjoner og innlegg før vi ble flyttet hit...mem, men.....
Over til magemål i alle fall :klapp: :klapp:
Målte nettopp magen min...rett over navelen og kom til 110 cm :D :D :D
Tror jeg var 111 sist, så da har jeg vel blitt litt mindre da...:???: :???: ...men så er jo babyen på vei nedover også da, så det er sikkert greit :mervink:
Ha en flott dag, alle sammen
klem fra Mormona T-18 som har litt mindre hobittben i dag morges....skal sitte med de høyt i nesten hele dag
Hei på deg!
Jeg er på jobb og får ikke målt meg før jeg kommer hjem, men da skal jeg jammen gjøre det!:D Jeg var 110 cm i helga iallefall:) Så jeg er like stor som du, selv om jeg har kommet mye kortere:(
Var innom og leste innlegget ditt, og tenkte dette svarer jeg på senere. Men så var det dette med at saker og ting blir registrert da...:eek:
Ha en flott dag!
Stakkars deg, så bildene av hobbittføttene i dagmorges:stakar:
Klem Hanneh 34 + 4
Heisann :)
Jeg var visst 112 jeg....
Trodde jeg var så liten, for jeg må ærlig inrømme at jeg synes ikke magen min er så veeldig stor, og så har den vær så langt nede hele tiden.
Men der tok jeg vist grundig feil...:blush:
Men jeg er jo på jobb da, så jeg måtte gjøre det litt sånn på gefylen med en ledning og en linjal...
Er litt morsomt dette da, og måle magene.
Fortsatt fin dag :)
Bettan T-29
Sist jeg målte var jeg 104 cm ( kanskje 1 1/2 måned siden) og nå er jeg 112cm... Kanskje det er derfor alle spør om jeg ikke er på overtid. Er litt veldig lei av slike spørsmål, og klarer nesten ikke være høflig lenger :p :p :p :bonk: :bonk:
:klem: fra
Husker jo aldri hva jeg var sist, men nå er jeg iallefall 104cm sånn cirka. Driver fremdeles med hyssing og tommestokk så litt feilmargin må man ha...
Klem Tera T-30
Har ikke sånn mykt måleband så litt slingringsmonn må vi regne med. Har kun en sånn stiv som mennene måler opp dører og vinduer med. Sånn utrekkbar en. (hørtes jo helt perverst ut....) Regner med dere skjønner hva jeg mener.
Tok den rundt magen og det målte 104 cm.
Har til nå ikke målt den veien før, så det kan jo bli gøy å se fremover. Da kan en jo også få med seg når magen begynner å synke. Er ikke alltid like lett å se/merke på seg selv når man går med magen hver dag. Men andre ser det jo.
Ønsker alle magedamer en riktig fin onsdag!!!
Sprett 34+0 !!!!
117 cm her :uff:
Jaja, kanskje legen får rett. Det blir nok ikke en pjuskete sak som kommer ut her nei. :p
Hilsen Miro T-18
:klapp: 96 cm :klapp:
Samme som tidligere, har lagt på 95-96 cm i et par mnd nå.
Den strutter som bare det,av og til er huden så spent at det kjennes ut som han er på vei ut andre veien... :lol:
Fiiin dag til alle magedamer!!!
:klem: Anne M + lillegutt 33+5 :baby:
Ooops...114 cm her:D
Minnie T-27
Føler meg som en elefant jeg nå da...
123 cm!!!!!!!!!!! (og da målt over navle...):leiseg:
Nibe & Lillegutt, som nok ikke er så liten 36+3/37+1
Polyanna
14-08-2002, 15:54
107 cm, akkurat som sist.:???: Ser ut til at det er samme trend som de fleste andre?
T-27
Titt-titt
Jeg NEKTER å måle for jeg var 124 sist og det er leeeeeeeeeenge siden
:p
Klem
Vimsen
Jeg klarer kun 106 cm.....:p , men hodet har nu i alle fall festet seg nu.
Mammam og lille my ( T-22 ) som tiden dog går:klapp:
Jeg er 112cm :D Magen er rund som en fotball og har vokst 4cm på kort tid :) Er nå 34+5
Mammameg
14-08-2002, 19:23
:soh: 118 cm!!
Oi, det var visst litt stort ja!
Ikke rart legesekretæren ville sette meg i gang med sennepste idag! Tilbøy meg til og med å låne hesten;) Det var bare så vidt hun ville gi meg ny time hos legen!
Ja tungt er det!
Vi får nyte tiden vi har igjen så godt vi kan!:)
Klem Lykkeliten T-20 (37+3) og :baby: som visst er ganske så stor!
...Husker ikke helt hva jeg målte sist...tror det var 115?!
Er værtfall 115 ca nå da...enda...:???: :???:
Magen har seget ned...er det sånn at man slutter å vokse da?:???: :gal2:
Har heldigvis bare 6 uker til terminen:D :D
Klemz fra Wanja34+3
Trøst deg med det Vimsen, at jeg og var 124 cm for ett par uker siden, men var 123 cm igår.. Magen har sunket ned og da tror jeg kanskje den har krympet litt:???: :???: :???:
Klemmer fra Nibe og lillegutt:baby:
Murmeldyret
14-08-2002, 21:00
Hjeeeeeelp!!!!! 117 cm måler magen min. Jeg har nesten ikke klær som passer lenger, har truet med at når klærne ikke passer lenger så skal jeg bare gå naken, jeg nekter nemlig å kjøpe mere nytt tøy til de siste 2,5 ukene.
Klem murmel
Jeg har målt min KJEMPEMAGE (den er forresten avataren min..)
Jeg måler nå: :eek: 122 :eek:
Alle har en kommentar til meg i disse dager...:leiseg:
Jeg er sååå lei av å høre kommentarer og at folk STIRRER - eier de ikke manerer da??!!
Jeg er glad det er snart over.;););)
:klem: fra Stini 35+3
Polyanna
15-08-2002, 01:37
Murmel! Det blir sikkert underholdende du! :) Da tenker jeg folk får noe annet å snakke om når de ser deg, enn å kommentere størrelsen...:p
Ellers enig med Stini! I dag gikk jeg rundt og følte meg lett og fin og fjong i kroppen (god dag), så på meg selv i butikkvinduene og var rett og slett ganske fornøyd med det jeg så...:o "Ser jo SLETT ikke høygravid ut!" tenkte jeg...
Så kom jeg på en butikk hvor butikkdamen utbrøt: "Å GURI MALLA! SÅ mange av kundene i dag har vært KJEMPEGRAVIDE! De ser ut som de skal føde NÅR SOM HELST! ALLE er jo HØYGRAVIDE nå!"
Så det var slutt på å føle seg snerten..... :lol:
hei jenter..:)
Har målt magen min og den måler 110 og det tror jeg
den gjorde sist jeg målte oxo..
Så selv om legen har sagt at hodet har begynt å feste seg
så har ikke magen synket enda..
men sånn er det vel bare :)
joker 36+2
Jada, det vokser og gror...!
103 cm over navlen!
Og 107 cm der jeg er på det bredeste, som er litt lenger ned.
Er fremdeles ganske stolt av den, men håper maven ikke skal bli så altfor mye større for jeg har snart bare en bukse jeg får på meg. Hva gjør jeg da når den er i vask...?!?;)
Hilsen Shanki (34+1)
..... 132 cm ....... :eek: Det er ikke tull en gang....
Nå vil jeg ikke mer! Jeg har over 6 uker igjen til termin, og babyen er allerede et sted mellom 3 og 3,5 kilo.
.... detta blir en konfirmant... Og det er bare en der!
:leiseg: og angstfulle hyl fra aja 33+5
Tidl. bruker
15-08-2002, 23:09
Slenger meg på med mine 112 cm! Tror det var 104 forrige gang, så følelsen av at jeg har vokst noe innmarig de siste ukene er vel riktig.
Jeg er 34 uker i dag!
Hmmmm, håper alle har lest ferdig dette og ikke får med seg mine mål... 128 cm! :o Gulp...
Klem fra Robyn, 35+4 som ventet i det lengste...:blush:
Snoopygirl
16-08-2002, 00:24
Forrige gang var jeg 127 tror jeg,men i dag er jeg hele 132:bonk: :uff:
Snoopy:)
T-25
MetalMamma
16-08-2002, 00:45
-112 cm her... enda magen er så langt nede... hmmm... :uff:
Brrr... hadde bare et sånt uttrekkbart metallmålebånd, og det var så fryktelig kaldt mot magen :lol:
Klemmer fra MetalMamma 34+6
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.