Vis full versjon : Mens smærter
Hei alle sammen!!
Jeg har i hele dag ligget og hatt menssmærter noe jeg ikke har hatt siden uke 10 uker eller noe!!
er dette normalt?Er det flere som har dette??
Blir litt redd jeg!!
Noen som vet noe om dette??
Klem fra spira og lille vidunder 23+6
Jeg syns ikke magen blir så veldig hard....Det som er skummelt er at det har vært konstant i hele dag..............Jeg tenkte også på kynnere,men jeg vet ikke...Tenkte jeg skulle prøve å ta en paracet og se om det hjalp noe......:???: Liker ike dette helt jeg asså...
klem
Margreth
29-09-2002, 12:13
Kjære deg Spira!
Det der høres ikke godt ut...Jeg hadde menssmerter i begynnelsen av forrige sv skap, men kan ikke huske om jeg hadde det på slutten. Det kan jo selvfølgelig være kynnere, men kanskje du burde kontakte lege for sikkerhetsskyld?
Kjenner du liv? Det er jo veldig viktig! Håper det ordner seg for deg...Nå kom jeg på en ting...jeg har selv hatt småsmerter nederst i magen, men jeg vet ikke om det kan kobles til bekkensmertene mine eller ei...??? Jeg har ikke uroet meg for det så lenge jeg kjenner masse liv og konstant er det jo ikke heller... Det kan jo også være livmoren som vokser...
:stakar:
Håper du finner ut av dette og jeg ønsker ikke å skremme deg...kanskje noen andre har bedre svar?
Klem (25+3)
Hei alle sammen!!
Jeg føler meg bedre i dag så jeg vet ikke hva det var,men jeg har kjent liv og alt er jo mye bedre i dag!!
Tusen takk skal dere ha for svar!!Dere er gode å ha asså!!:klapp:
Jeg tror det kan ha vært livmora som har vokst for magen min er blitt endel større syns jeg!!
Nå skal jeg og min kjære:elsker: reise på hytte tur og kose oss!!
Blir borte til tirsdag!!
Ha en fortsatt god helg alle sammen:findag:
Klem fra spira og lille vidunder 24+0
Margreth
02-10-2002, 13:53
Hei spira.
Ville bare si at det var veldig godt å høre at du har kjent liv og at allt er bedre nå!!!:)
Klem (25+6)
Akkurat sånn hadde jeg det i går kveld, var kjempe nervøs. Har snakka med jordmor i dag så hun ville jeg skulle komme en tur i dag, men hun trodde det var kynnere, selv om jeg ikke synnes det ligner akkurat på det.
:findag: fra Milla
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.