PDA

Vis full versjon : Auuuooo!

Lillan
29-09-2002, 05:12
Blir snart gal!:gal2:

Det gjør så vondt under venster ribbein.
Føles som om hele muskelfestet håller på å sleppe taket!
Det svir og brenner uavbrutt, vare seg jeg ligger, sitter eller står.
Bebisen min sparker takk og lov ikke så mye opp der lenger, men det er som om det er sånt trykk på magemuskelen at festet håller på å går...eller no...:uff:
Har legat her hjemme siste to timene og vridd og vendt meg, grinet å suttra...

Orker snart ikke dette lenger. Har hatt det slik i en måned, men idag er det helt outherdelig!!!

Noen som har noen gode råd?

klemZ

:findag:

Tidl. bruker
29-09-2002, 15:42
Hei Lillan!

Du har min fulle sympati...sitter med akkurat samme greia selv...det er helt pyton når det verker som verst!!!! Har bare holdt på i et par ukers tid jeg,da, (er ikke like langt på vei som deg) med litt på hver side av ribbeina. Det er ikke noe sparking fra babyen hos meg opp der enda, fikk beskjed om at det nok er muskler. Inntil nå har det vært levelig, men den siste uka har jeg vært skikkelig forkjøla med fæl hoste, og da har det blitt verre. Tror jeg har sprengt eller strekt det som er av muskler på den ene sida..krymper meg hver gang jeg må hoste. Det eneste jeg synes hjelper er å ligge slik at jeg får noe inntil der det er vondt, en pute eller noe som støtter opp. Har prøvd å strekke ut bak der, men det er ikke lett å få til. Ellers så må det vel bare gå sin gang!

Klem fra Tusse

Lillan
29-09-2002, 18:08
Jo, det er jo godt at man i alle fall kan se en slutt på plagene.
Det er jo en overgående "sykedom" vi dras med. Om ca. en måned for min del skal det vel begynne å gi seg.
Jeg skal love at jeg gleder meg til den lille kommer ut, og kroppen får en chans å återhente seg...

stånk og støn....:uff:

Håper din form snart blir bedre også Tusse!:stakar:

klemmer