Vis full versjon : Dere som har hatt bekkenløsning og har født før...
Jeg er som sagt gravid med mitt tredje barn, men det er første gangen jeg har slitt med bekkenløsning.
Plagene har kommet og gått, men nå 9 dager før termin sliter jeg skikkelig med å bevege meg..kan det være at fødselen er rett rundt hjørnet? Jeg vet at hodet har festa seg, og la merke til mye stikninger i underlivet etter jeg fikk den beskjeden. Og føler at bekkenløsningplagene og har blitt mye verre etter at hodet festa seg..
Er det noen som har peiling?? (og forsto spørsmålet....?
Tidl. bruker
16-10-2003, 18:37
det var rart.. legen min sa idag at de som sliter med bekkenløsning vil få det bedre og bedre siden barnets hode sitter som en propp og på en måte balanserer.. mulig han er på jordet.. han sa jo til meg i uke 35 at nå kunne jeg virkelig føde når som helst... :uff:
Tidl. bruker
16-10-2003, 19:48
Hei ;)
Jeg slet med bekkenløsning i forrige svangerskap,og jeg merket at jeg ble enda verre rett før jeg fødte.Det kan godt være at fødselen er rett rundt hjørnet for deg.Ønsker deg alt godt.
Klem fra Ma Larkin :findag:
Calendula
16-10-2003, 19:54
Hei! Jeg hadde også bekkenløsning i forrige sv.skap, men ble merkbart BEDRE da hodet festa seg! Det kjentes som en lettelse den gang....Nå ble du kanskje bare enda mer forvirra, men:???:
Kan det være at du har fått en bekkenlåsning istedet?
Det er jammen ikke godt å si, men det stikker i skambeinet, og det gjør vondt å komme seg utav senga, og hvis jeg tar bråe bevegelser med beina...
Men det er jo ikke like vondt hver dag....
Kari Øyen Hjelden
18-10-2003, 09:02
jeg hadde bekkenløsning i de tre siste svangerskapa mine(har fire barn). Det tredje svangerskapa hadde jeg det slik som du at jeg trodde starten på fødselen var bekkenløsningsmertene mine, men det var det trolig ikke. Så tredje barnet ble født hjemme på kjøkkengolvet etter bare to pressveer, ingen andre veer trodde jeg da.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.