PDA

Vis full versjon : Jeg våger meg innpå

Linejenta
29-09-2002, 14:55
Det er forelpig så ensomt i juniklubben og jeg er jo ikke så langt unna dere som har termin i slutten av mai (dessuten kan det jo fort bli juni etter kontroll)..

Ville bare spørre om det er greit at jeg er litt innom her og kikker og legger inn litt kommentarer?? Jeg føler meg så alene i juniklubben foreløpig :p

Happy
29-09-2002, 15:08
Du får komme inn til oss vett'u ;) Bare koselig det! Men snart fyllere dere vel godt opp i juni-klubben også, og du skal nok se at noen av oss hei i maiklubben kommer mer eller mindre frivillig over til juniklubben etterhvert, om ikke annet når mai er over og juni starter og vi tusler rundt 14 dager på overtid:p

Kos deg her inne så lenge du føler for det! :klem:

Tidl. bruker
30-09-2002, 00:16
Bare vær her hos oss du! Alle fornuftige og/eller morsomme svar er hvertfall jeg glad for. Bryr meg ikke så mye om hvilken terminklubb du tilhører.

Dessuten kan jo vi som er litt mer "erfarne" komme med gode svar hvis du lurer på noe. Nå følte jeg meg som syvende far i huset.

Linemor
30-09-2002, 00:42
Velkommen. Det tar nok ikke lang tid før det er mange i juniklubben.

Nøtteliten
30-09-2002, 13:20
Her er det god plass til alle som vil være med!
Bare koslig med noen junimedlemmer her inne!

Og som de andre sier, snart fylles juniklubben opp og det er veldig koslig å se! Uansett, du er hjertlig velkommen til å være her så lenge du måtte ønske! (men etter mai hiver vi alle ut og over på NM!)

Nøtteliten