PDA

Vis full versjon : Lettere hysterisk

luckytoo
18-10-2003, 14:54
Etter å ha blitt gravid for 3. gng. på vårt siste ivf-forsøk (har mistet 2 gng.er - 1 ma og 1 sa) har troen vært noe variabel i disse ukene. Jeg var på UL da jeg var 6+0 (el. 5+6) og så et nydelig knøtt, men ikke noe hjerte. Dette er 1 1/2 uke siden. Jeg slo meg til ro med at det var for tidlig til å se hjerte, da jeg vet at det kun er noen som kan se det så tidlig. Dagene som fulgt fikk jeg litt kvalme og var kjempelykkelig for at det kom flere sympt. De siste to/tre dagene har jeg ikke vært kvalm i det hele tatt. I tillegg er brystene blitt mindre ømme, selv om jeg ennå har en del stikkinger i dem. Er fremdeles trøtt og sulten, men det er liksom ikke nok til at jeg er trygg :leiseg: Dette er siste sjansen jeg og mannen har til å få et felles barn og for han til å få et biologisk barn sammen med meg. Føler det er så utrolig mye som står på spill!!!!

Har noen noe beroligende å komme med så vær så snill å rop ut ;) Jeg har en utrolig vond magefølelse. Skal på UL nå førstkommende mandag. Gruer meg noe vanvittig :bonk:

Klem fra en redd og lettere hysterisk ? Luckytoo

t. 5/6.04

kolbe
18-10-2003, 18:25
Hei!

Når jeg var i uke 6 var kvalmen fremdeles sånn dann og vann. Noen dager var jeg bortimot fin og andre..... :spy:

Når det gjelder puppene så var jeg øm de første 5 ukene, så gikk det over til å være, vet ikke helt hva jeg skal kalle det, men kanskje stikkniger er rett term. Og mine pupper tror ikke jeg har vokst litt en gang og jeg er nesten 16 uker. Jeg vet jo at den lille lever inni der, eller det gjorde den i hvertfall onsdag da jeg hadde ul.

Tror ikke noe svangerskap er likt, og alle har det helt forskjellig..

Det går sikkert bra. Du har jo ikke hatt blødninger eller smerter vel? Du hadde ikke skrevet det i allefall.

Jeg har hatt skikkelige blødninger omtrent fra uke 6 og det er utrolig hva disse småtassene overlever :D

Ta en telefon til legen, og be dem henvise deg til ul.... Ellers kan du jo ta turen innom en av de private og betale selv...

Lykke til :D

luckytoo
18-10-2003, 23:40
Hei Koble :)

Takk for svar. Jeg har ikke hatt antydning til blødninger, og de magesmertene jeg har hatt er ikke annet enn strekk"smerter" som mange beskriver. Jeg skal på UL på sykehuset hvor jeg tok ivf om to dager (førstkommende mand.).

Jeg håper du har rett og at alt er som det skal være......:uff: :cool:

Klem Luckytoo

t. 5/6.04

neet
19-10-2003, 01:26
skjønner at du syntes det er skulmmelt, og det er flott at du kommer inn til UL på mandag.

Når det gjelder symptomer som kommer og går er det VELDIG vanlig! De aller fleste opplever at symptomene forsvinner innimellom, borte noen dager bare for å komme tilbake med full styrke. Det føles litt skummelt i begynnelsen når det eneste man har å forholde seg til er nettopp disse symptomene. Som kolbe er inne på er det et veldig bra tegn at du ikke har hatt noen blødninger, og det tyder på at alt står bra til der inne.

Ønsker deg alt hell og lykke på mandag. Da finner dere et lite hjerte som banker skal du se.:stakar:

Carita
19-10-2003, 02:31
Det var helt likt med meg faktisk. Nå gikk dette på den vanlige måten, men ved UL i uke 6 fant de ingenting. Etter en uke var jeg tilbake og da så vi hjertet banke med en gang.
De ømme brystene mine forsvant ved ca 8-9 uker.

Alt har gått bra med meg og jeg er i uke 22 nå.

Ønsker deg masse lykke til på mandag og håper virkelig alt er i orden.

Tigern2
19-10-2003, 12:53
Ville bare sende deg noen klemmer jeg:stakar: :stakar: :stakar: :stakar: :stakar: :stakar:
Og ønske deg masse lykke til på mandag.
:vibber: :vibber:

Hampus
19-10-2003, 13:57
Vil bare ønske deg lykke til på mandag. Krysse fingrene for deg.

:klem:

C@line
19-10-2003, 16:12
Vil bare ønske deg lykke til i morgen på ultralyden!!
Skal krysse fingrene for at alt er bra (som jeg også tror og håper det er) !!

jeg var veldig kvalm og hadde ømme bryster i begynnelsen av graviditeten, men plutselig en dag var alle de ubehagelige symptomene borte. jeg ble veldig bekymret!! Men nå sitter jeg her 25 uker på vei med en mage som strutter:)

Klem fra Aimee

luckytoo
19-10-2003, 21:23
Tuuuuuuuuuuuuusen takk jenter for alle de hyggelige og beroligende svarene :klapp: :klapp: :klapp:

Kjenner at det hjelper å lese det dere skriver. Jeg har svinget noe utrolig i stemning i disse to dagene i helgen, fra håp og svak tro til fortvilelse og kun negative tanker. Føler meg helt KO-KO :cool: :blush: Men nå er det ikke lenge til jeg vet noe mer...... Tror :bryn: er like spent å engstelig som meg :uff:

Takk igjen for alle lykkeønskene. Kommer med en tilbakemelding i morgen :)

Klem Luckytoo

PS! som sitter her og er litt kvalm.....;)

luckytoo
20-10-2003, 18:31
UL-en gikk bra. Alt så perfekt ut og jeg kjenner meg som verdens lykkeligste akkurat nå :klapp:

Takk igjen for støtten!!!!

Schnuppa
20-10-2003, 18:40
Godt å høre - da kan det jo bare gå en vei .... positiv vei fremover.
Lykke til videre!!!

:vink:

C@line
20-10-2003, 23:53
Nå ble jeg glad:klapp: :klapp:
Tusen takk for den supre oppdateringen:)

Klem fra Aimee
:findag:

Carita
21-10-2003, 00:02
Åh så bra:klapp: :klapp:
Nå kjente jeg at jeg ble så glad på dine vegne. Kan tenke meg hvordan det var å få beskjed om at alt ser bra ut.

Gratulerer så mye da:kidoki: og lykke til videre

neet
21-10-2003, 00:28
Så utrolig bra!:klapp: :klapp:

Har tenkt på deg i dag, og krysset fingre for at alt skulle stå bra til.

Loop
23-10-2003, 09:16
Så godt at det gikk bra på UL :klapp: :klapp: :klapp:
Kjenner igjen usikkerheten og hjertet som kjører berg og dalbane. For min del gikk det over først når jeg var kommet lengre enn de gangene jeg mistet. Hold ut. Dette svangerskapet er nytt og helt enestående. Har ingenting med de andre å gjøre.