Vis full versjon : Mye merkelig skjer!
Jeg har aldri vært gravid før og viste egentlig ikke hvordan det ville være, men jeg har merket meg at det skjer ufattelig mye med både kropp og sjel! Dagens store oppdagelse (for meg var den ihvertfall iøyefallende):
Det har poppa fram ei kvise på MAGEN, ca. 3 cm fra navlen.
Jeg har aldri hatt noe særlig med kviser, og ihvertfall ALDRI på magen :???:
Er det andre som har opplevd noe sånn?
Det har selvsagt ingenting å si, men jeg ble bare så overrasket!
Ved begge mine svangerskap har jeg fått mye mer kviser enn jeg vanligvis får. Det har vel noe med hormonene i kroppen vår.
Jeg var mest plaget på ryggen forrige gang, mens denne gangen har jeg vært plaget på halsen.
Lykke til videre med svangerskapet :)
Klem fra alida.
Hadde ikke noe særlig mer med kviser når eg gikk med Vilde, men nå som eg går med en gutt så har eg fått enormt!!! mange i pannen.
Men det samme hadde skjedd med mora mi også når hun bar gutt så hoppa alle frem midt på pannen!!
Skikkelig ekkelt.
80martine
01-10-2002, 21:58
jeg også har fått sinnsykt mye kviser. Spesielt på ryggen og på halsen Har hatt en på halsen siden jeg var 6 uker på vei, og den er der ennå.
Noe annet jeg har fått mere av er hår, på de merkeligste stedene. Men jeg satser på at det blir borte når jeg har født. Vi har jo ihvertfall en god unnskyldning:)
Jeg har også fått mest i pannen.. Hmm kanskje det er en liten gutt i magen min også :???: Hadde vært koselig det siden jeg har en jente fra før da.. Men, har ingenting å si.
:klem: fra tigern 14+4
snart mamma IGJEN !
02-10-2002, 12:19
Når jeg gikk med sønnen vår fikk jeg absolutt mye kviser, men når jeg gikk med datteren vår fikk jeg kun en skjempestor, kaller det king Kong jeg, rett under trusekanten. Den var altså så vond at dere vil ikke tro det men når den ble stor nok sprakk den bare av seg selv og det kom blod og gul guffe ( ekkelt ??? ) ut og så var det bra igjen. Forrige dagen oppdaget jeg en sånn igjen på akkuratt samme stedet så nå begynner jeg å lure på om det blir ei jente igjen.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.