PDA

Vis full versjon : lite lyst...

frublom
21-10-2003, 12:19
Hei

Er det noen andre enn meg som sliter med lysten?
Før kunne vi kose oss både 4 og 5 dager i uken , men nå har jeg så vidt lyst til 1 eller 2 , føler ofte at jeg gjør det for hans skyld. Hadde det vert opp til meg så kansje 1 eller 2 ganger i løpet av 3 til 4 uke...... Sukk.....
Han blir så lyste at han begynner å beføle meg når begge har sovnet så våkner jeg og får ikke såve igjen... (han har unskylt seg for dette ) men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.........
Også sier han at når vi første koser oss så er det bare en kjapp en , det mangler kos med det sier han ( å dårlig samvitihet gnager)
Er det noen som har gode råd????????
Trenger sårt et nå.... går å gruer meg til kvledene i tilfelle jeg kansje må skuffe han i gjen eller gjøre det for hans skyld.!
HJELP!!!!!!!!

Michelle4
24-10-2003, 11:06
gode råd har jeg desverre ikke, har litt av samme problem selv, at lysten er mindre nå. Mens hans lyst er helt uforandret. Jeg tror nesten vi bare må leve med det disse månedene. Men jeg føler meg utrolig kjip noen ganger når jeg bare snur ryggen til å sier jeg er stuptrøtt.
Savner kansje litt muntlige bekreftelser på at jeg fortsatt er " attraktiv".selv om det egentlig er bekreftelse nok at han fortsatt har like lyst. ( men menn er menn) For uansett hvor fornøyd jeg er med magen og uansett hvor lite jeg tenker på de ekstra 10 - 12 kg føler man seg ikke som noen sexbombe akkurat.
Nei dette ble mye om meg, men kan kanskje hjelpe at vi er flere om det, håper ting går tilbake til normalen etterhvert :)
Følger med å håper andre har konkrete gode forslag/ erfaringer!!

frublom
24-10-2003, 12:27
ja det er e veldig trøst at en ikke er allene om det! Men det er som du sier.... en føler seg utrolig kjip!

Håper dette forsvinner etter fødselen, men det er jo kjempe lenge til føler jeg..... ( termin i mars )

Hørte forresten på radioen i dag på p4 , en diskusjon om utroskap... og når hormonene svinger og humøret svinger... så tenker jeg.... det kan jo hende at... nei... må legge vekke slike tanker... tro jeg blir syk av dette her ( hehehe ) stoler jo helt og fult på ektemannen :p

Det er ikke alltid like lett dette med graviditet!

Takk for svaret... godt å vite at det ikke bare er meg!:uff:

skorpion 80
28-10-2003, 14:15
De første mnd. hadde jeg lyst HELE tida, da var det gubben som ikke klarte å henge med i svingene! :p
Nå er det ingen av oss som har særlig lyst lenger. :( :( SAvner det!
Jeg har lyst, det er ikke det, men ikke på HAM liksom, det er begynt å bli litt trangt og hovent der nede.....
Men det er noe med det at man får prøve å kose seg isteden, finne på noe fint sammen, sitte i armkroken og se på tv....ikke bare ha sex hele tida, men der er det jo noe med det at menn er menn da.....skal ikke mye kroppskontakten til før de er helt klare!
:D
Syns ikke du skal gjøre det for hans skyld eller få dårlig samvittighet, du må rett og slett bare forklare ham åssen du føler deg, og det må han godta, ikke sant? Vi gjør jo det overfor dem, selv om jeg nok blir litt furten hvis HAN ikke har lyst en dag....hehe
Men det er bare sånn det er nå, rett og slett, det er disse hormonene som svinger så inmari.
Han kan jo kose seg på egen hånd? Eller? ( med seg selv mener jeg, selvfølgelig, ikke gå til ei annen........FY! Det gjør han sikkert ikke heller, hvis du syns det er greit å gi ham litt frie tøyler til å kose med seg selv.....?)
Så kan han jo drømme om deg, og GLEDE seg til lysta kommer tilbake!
Sånn er det ihvertfall vi ordner oss her i huset. Hver og en til sin tid, liksom. Ikke mye felles lenger. Men det kommer nok igjen.
For ditt vedkommende kan det hende at det vil svinge litt til, siden du er "hele" 3 mnd.etter meg, og det ikke er det at det ikke fungerer nedi der eller magan er for stor, sånn som jeg føler det.
Kan godt hende lysta di er helt annerledes om ei stund!
Noen syns det er slott på slutten! Det kan jo hende det våkner litt her etterhverrt også.......
Det kan jo være så mye.....Nå kommer vintern og.....Kanskje du er litt sliten og lei og.
Det syns jeg du skal fortelle gubben!

anciol
28-10-2003, 15:05
heisann dere

jeg kan vel egentlig ikke bidra så fryktelig mye til løsning av problemet, men tenkte bare å si at det ikke er noe bedre slik som jeg har det. Her er det nemlig ikke noe problem med lysten men det er ikke noen mann der lenger som kan gjøre noe med det.....

Så for guds skyld jenter: ta godt vare på mannen!
:)
Om ikke nødvendigvis sex stadig vekk så finnes det jo masse annet man kan gjøre sammen, snufs bare tanken på en armkrok gjør at jeg blir helt snørrete her..

Nei det var jammen ikke meningen å klage men jeg ville bare si at dere er kjempeheldige som har mannen der ihvertfall :)
Sanver så noen å dele dette med... så kos dere med han dere
:)

klem fra meg

Andrea_mor
04-11-2003, 13:49
Her har det vært labert de siste mnd.
Vi har kanskje hatt sex om vi er heldige 1 gang i mnd:vente:
Jeg har rett og slett mistet lysten, for hver gang vi har kommet til det at vi skal kose oss, så tar han så vidt på meg, og jeg blir ikke akkurat opphisset av og ikke bli befølt, så jeg føler at det ikke er noe vits når vi ikka kan ha et ordentlig vorspiel!!

KJedeli!!

:mervink:

30+2

frublom
04-11-2003, 14:37
HEi igjen jenter og takk for svar!

Nå er det gått et par dager og i det siste så begynner enargien å komme tilbake... uten kvalme og hodepine... noe av trettheten har til og med forsvunnet... har gått å svømmet litt på kvelder og greier...
Så da har en mer enagi til koz også :klapp:
Jeg var rimelig fortvilet en stund.. Jeg å frublom:bryn: snakker godt sammen og jeg hadde forklart hvordan jeg følte det.... Han sa at ikke hadde sett på det som noe negativt men ble jo litt lei seg når det var veldig mye avvisning...
Men tilgjengjeld så begynte jeg og ta iniativ... og da var han sort fornøyd om det ikke var så ofte så før og at jeg kunne kose med han lenge før ha et lant forspill.... Men dette var da enargien beynnte å komme tilbake.....
Så nå har alt bedret seg... :D og både frublom:bryn: og jeg er fornøyde (om ikke like mye så før , men midt i mellom....)

Av og til er det bare tiden vi må ta til takke med...
Men også gode råd fra andre i samme situasjon... :nikker:

Takker alle for flotte svar!!!!!!!!!

smbr
06-11-2003, 23:37
Det tar vel ikke akkurat fyr i sengehalmen her heller....
Mest fordi jeg er så konstant TRØTT, og når jeg legger meg så har jeg ikke tanke for annet enn å sove-sove-sove! Og det tar ca. 1 minutt fra jeg legger hodet på puten til jeg er i drømmeland....
Men vi koser mye, da. Sovner alltid tett inntil hverandre, og koser oss i sofakroken om kvelden. Den nærheten hjelper mye, synes jeg.
Men det er klart - jeg har konstant litt dårlig samvittighet, selv om han ikke prøver å presse igjennom noe. Men det er vel kanskje bare noe man får venne seg til - jeg har hørt at tiden etter fødselen ikke akkurat er noe å rope hurra før heller.... :uff: Men det er vel forskjellig fra person til person, så kanskje vi som sliter nå virkelig blomstrer etterpå?

*krysser fingrene*

:D