PDA

Vis full versjon : lurer veldig..

Nina
29-09-2002, 23:07
Hei på dere , og gratulere til dere som er gravid :)

Jeg hadde en MA i begynnelsen på september , og fikk beskjed om å vente med å bli gravid til jeg hadde fått mensen tilbake. Vi har ikke brukt prevensjon alikevel, og lurer på om jeg hadde el den 16. september. Jeg skal da ha mensen i morra (mandag) . Det rare er at jeg har hatt mens-smerter i over en uke , og tenkt "nå kommer mensen" . Men den har ikke dukket opp. Vet jo ikke hvordan syklusen min etter MA er. Men jeg har en aldri så liten mistanke om at jeg kanskje faktisk er blitt gravid igjen.. Men vet ikke . Tok en test i sted , og den viste en kjeeempesvak strek. Men det kan jo være hormoner som henger igjen i kroppen enda etter forrige sv.skap.

Men hvis , og om , har jeg regnet meg frem til termin rundt 9 - 10 juni, og tilhører her..

Men det kan jo være at jeg ikke hadde el. den 16 , og da aner jeg ikke når mensen kommer, så jeg kan liksom heller ikke gå ut fra at jeg er gravid om ikke mensen kommer i morra. hmmm, vanskelig..

Jeg har en liten jente på 1 1/2 år , og når jeg var gravid med henne , var det første symptomet jeg fikk. Menssmerter uten at mensen kom.

Så nå kan dere tro jeg er spent på hva som skjer !!!!!

Uansett , så skal jeg fortelle.

Klem fra Nina .

MokkMokk
29-09-2002, 23:18
Vil bare ønske deg LYKKE TIL i dagene fremover, håper den svake streken er tegn på et nytt
svangerskap og at du kan melde deg inn her på ordentlig i løpet av de nærmeste dagene!

Får ikke sendt deg noe støv her, men sender noen (((lykkevibber)))!!

Klemmer fra

Linejenta
30-09-2002, 01:34
kanskje du blir neste Nina?

TVI TVI TVI

og du: La oss høre fra deg!!!!!!!

Masse klemmer fra

fruit
30-09-2002, 14:12
Håper du blir en av oss her inne snart.

Og at jeg har også menssmerter, det begynte rett etter eggløsningen, og har hatt dem siden. Ingen mens har kommet, bare en klar og tydelig blå strek på testen.
Vent et par dager og test igjen.

Forhåpentligvis vil streken være mye tidligere da

:)

Klem, Fruit

Nina
02-10-2002, 02:25
Hei igjen.

Tror ikke jeg er gravid alikevel. Tok en test i dag og den var så vidt øyet kunne skimte en strek. Og jeg trodde som sagt at jeg hadde e.l den 16. sept. Men det har jeg ikke hatt. For mensen er ikke kommet , og hadde jeg vært gravid , skulle det ha vært en klar strek nå..

Men , men , vi får bare se etterhvert hva som skjer. Kanskje jeg dukker opp i klubben likevel på ett seinere tidspunkt , eller i en an de andre klubbene.( termin allså..)

Lykke til alle sammen.

Klem fra Nina .