Anine
21-10-2003, 19:09
Er det noen som har erfaring med lavt blodtrykk i svangerskapet ? Har i løpet av de siste ukene hatt flere situasjoner hvor jeg rett og slett har svimt av. Riktig nok med forhåndsvarsel i form av kvalme, prikking på øynene og at hørselen forsvinner før jeg også blir borte. Ekkelt. For det har skjedd når jeg minst har forventet det. Sånn som når jeg bl.a. har sittet helt stille og rolig på en stol. Irriterende. Ikke har jeg blitt sykemeldt heller. Kanskje noen som har noen gode råd?
Legen sier at det bare er sånn i perioder i svangerskapet og at det ikke er farlig for barnet så lenge jeg ikke kjører bil eller forsøker å komme meg ut/bort fra situasjonen ved å gå /reise meg opp osv. Og det skjønner jeg jo også.
Håper bare det gir seg og at det bare er stress eller noe sånt som er del av årsaken.
Anine
med :baby: jenta i magen 22/02/04
Legen sier at det bare er sånn i perioder i svangerskapet og at det ikke er farlig for barnet så lenge jeg ikke kjører bil eller forsøker å komme meg ut/bort fra situasjonen ved å gå /reise meg opp osv. Og det skjønner jeg jo også.
Håper bare det gir seg og at det bare er stress eller noe sånt som er del av årsaken.
Anine
med :baby: jenta i magen 22/02/04