Vis full versjon : Hvilke mammabukser bruker dere?
Tidl. bruker
30-09-2002, 00:25
Jeg ser at noen av dere har begynt å bruke mammabukser, og jeg lurer på hva slags dere bruker. Mine egne bukser begynner å bli trange, og jeg vil ikke gå i snekkerbukser. Jeg er ganske liten, hadde ikke stor mage forrige gang og får det sikkert ikke denne gangen heller. (Er 1,60/48 kg. kanskje litt mer nå)
Jeg er ute etter bukser som er store over magen, ikke over rumpa eller over lårene. Er det for mye forlangt? De buksene jeg skal bruke nå kan jo ikke være så store over magen heller da, den er jo ikke så veldig stor. Bare en liten bulk på en måte.
På forhånd tusen takk for svar.
cormatic
30-09-2002, 16:13
Var på H&M på lørdag å kjøpte meg en mammabukse... Det er vel egentlig en finbukse da... Den var ikke for vid i lårene eller rompa, passet faktisk perfekt, og det var et "strekkbånd" på innsiden der du ved hjelp av knapper kunne regulere hvor stram du vil ha buksen... Så jeg anbefaler å ta en tur på H&M, der har de veldig masse fint... (Også kan du jo prøve før du kjøper) Men fy søren hvor dyrt det er med mammaklær....
Hilsen Cormatic 9+1 termin 4. mai
Tidl. bruker
30-09-2002, 23:10
Jeg må nok ta meg en tur på H&M så snart jeg får lønning. Kanskje jeg tar en tur til Oslo, de har vel litt bedre utvalg der enn her.
cormatic
01-10-2002, 19:32
og snart begynner jeg å bruke STATOIL mammabukse... Men kun på jobben da.... Er kjekt at "nestkommanderende sjef" er kvinne som har barn selv... Var hun som sa at det faktisk fantes... Ble jo kjempeglad da, var jo redd for at jeg måtte få en diger bukse i str. hest.... Altfor lange i beina, å skikkelig saggerumpe....
Hilsen cormatic 9+2 termin 4. mai
Tidl. bruker
01-10-2002, 22:10
Jeg har fått min sjef til å undersøk om det finnes Posten-mammabukser, og det gjør det ikke. Helt utrolig at en så stor bedrift med så mange kvinnelige ansatte ikke har mammabukser til uniformene. Min sjef skulle undersøke om det var mulig å sy noen til meg. Det er visst litt viktig med uniform, særlig nå som vi skal bli posthandel.
Vi får se hvordan det går med den saken. Det tar visstnok 6-8 uker å få noe sydd, så det begynner egentlig å haste.
De har ett ganske godt utvalg av mammabukser på H&M på Mosseporten. Jeg har kjøpt noen der. De ser ut som helt vanlige bukser, men med utvidbar strikk i ryggen.
Kjempe smart.
Ta deg en tur dit å kikk, du :)
Går det ellers bra med deg?
Her i går`n er alt nesten bra. Begynte med sporblødning i går igjen. Den kommer med nøyaktig 4 ukers mellomrom :sint:
Men alt er heldigvis bra med babyen :klapp:
Så da dro jeg rett opp på Simo på Høyda å kjøpte det første plagget :) En nydelig gul dress.
Ja,ja, send meg noen ord om hvordan det går da...
Koz "egget" 13+5
Isabell@
04-10-2002, 15:02
Jeg har kjøpt noen stretchbukser som er bare litt større enn det jeg bruker til vanlig. De kan jeg nok bruke en stund til og kan sikkert være greit rett etter fødsel også. Jeg er sikkert drittlei mammabuksene da og det tar jo litt tid før magen går tilbake til normalen. Jeg er førstegangs, så jeg regner derfor med at det tar litt tid før jeg får ordentlig mage, men orker ikke noe tettsittende akkurat nå pga kvalmen.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.