Vis full versjon : 12 uker i dag!!
Jeg kan nesten ikke tro det! Jeg er 12 fullgåtte uker i dag :D:D:D!
Jeg synes tiden har gått så ufattelig fort, mye fortere enn forrige gang. Det kan naturligvis ha noe med saken å gjøre at jeg har en aktiv 1-åring å ta meg av denne gangen, da.. :p :)
Magen min fortsetter å ese ut! Olabuksa mi som pleide å være akkurat litt for stor er i ferd med å bli akkurat litt for liten :blush: I dag tok jeg på meg snekkerbuksa fra forrige gang. Jeg så ut som jeg var minst 7 måneder på vei :lol: Blir nok en stund til jeg har på meg den på jobben, ja :)
Ha en fortreffelig ny uke, alle sammen :mervink:
12+0
Hei Gaupa
Gratulerer med overstått 12-uker! Jeg er akkurat like langt på vei som deg, altså 12+1 idag. Deilig.
klem meja
Jeg er like langt. 12 + 1 i dag. Det er deilig å ha kommet så langt.
:klapp:
Camomilla
30-09-2002, 17:08
Gratulerer alle sammen over tolvukers-grensa :) :) :) Jammen er det deilig å ha lagt de tre første bak seg, ikke sant? Jeg slapper mye bedre av nå - er 14+0 i dag. Nå gleder jeg meg - vi har fortalt det til litt venner (ikke bare familien) og jeg har sagt det til sjefen og de nærmeste kollegaene mine.
Så nå kan vi klappe oss selv på magen og vite at statistikker og alt er på VÅR side :-)
Tenka at disse dagene endelig kom!! Nå skal vi kose oss, tenke på vårt ANDRE trimester og stråle!
Klem fra Johanna, også 12+1
:klapp: JIPPI!:klapp:
I dag er jeg også 12+0!
Det føles godt å komme over de første 12 :D :D :D
Er 13+2 i dag jeg:) Rart....uke 14 allerede :) :) :)
Klem fra Frida
Gratulerer med vel overståtte tolv uker! :klapp:
Jeg kommer vel etter om ikke så alt for lenge! :kidoki:
:findag:
11+3 i dag!
Hoppsann, der var visst jeg også 12+0!!!!!
Tjahooooo!
Har sagt det til hele verden unntatt sambos familie, som vi ikke har særlig kontakt med, og sjefen min. Skal vente til jeg har signert kontrakt for de neste 12 mnd først. Vet ikke når vi skal si det til sambos familie, hvor lenge tror dere vi kan vente før de blir fornærmet?
Klemz fra I am som er i 2. trimester om en uke!
Jeg er ny her, men vi har faktisk truffet hverandre før. Nå kan du gjette..... :D
Jeg er ca. 10 uker i dag.
12 uker i dag!!! :klapp: :klapp:
Håper de neste ukene også går greit!
Skal til JM på kontroll i dag, spent. Lurer på om vi får høre hjertelyden!?
Ha en strålende dag!
Klem Rusken. 12+0
Jeg er 12 uker + 4 dager i dag, men jeg henger vel litt etter i og med at meldingen er registrert i August?? Hvordan går det med alle sammen?? Med meg er alt bare helt topp :D
Ha en ellers fortreffelig dag :)
Mange hilsner Tvinny
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.