PDA

Vis full versjon : så kom åreknutene...

cora
30-09-2002, 12:49
Har fått åreknuter på innsiden av lårene :( , noen andre? Ikke spesielt vakkert, akkurat, når jeg fra før også hadde sprengte blodkar... Sånn, ingen flere detaljer nå... Så hva gjør jeg ? Forsvinner de etterpå ??

Mannen min leverte ungene i barnehagen i dag, så jeg har hatt god tid til frokost, dusj etc. Deilig ! :)

Tuppa
30-09-2002, 16:10
Så kjedelig da :(
Det er dessverre en av bivirkingene ved et svangerskap...:uff: Har ikke fått det selv, enda, så jeg vet ikke om de blir mindre synlige etterhvert. Men de forsvinner ikke helt,tror jeg.

Du har om ikke annet hatt en fin morgen i alle fall :)

Quila
30-09-2002, 22:20
Jeg har også fått åreknuter:sint: :sint:
Har fått på leggene jeg, håper jeg ikke får flere i alle fall, tror desverre ikke at de forsvinner så lett:leiseg:

Sine
30-09-2002, 23:55
Hvor får en åreknuter på lårene? Har vanskelig for å se dette for meg.

Og dere som har fått - har mødrene deres også fått det? Har dere stått masse?

Sine

susse
01-10-2002, 01:33
Fikk litt åreknuter da jeg gikk med storebror ! KIIIIPT !! Så denne gangen er jeg nøye med å bruke støttestrømper. Kjøper mabs strømper på apoteket, de ser ut som vanlige strømper og finnes i flere farger. Resultatet så langt er fine bein uten vann eller nye åreknuter ! Bruker strømpene HVER eneste dag. Må legge til at Omega 3 er viktig tilskudd for de små årene i kroppen, det styrker karveggene, det samme gjør vit C. Vet ikke hvor mye det har å si for åreknuter, men viktig for blodårene er det ! så jeg prøver.....
Dersom åreknutene kommer skal man passe godt på huden over dem, ikke bruke peeling osv. Mine gamle ble nesten borte i sommer ( sammen med strekkmerkene...) når jeg blei skikkelig brun. :findag:

Tidligere bruker
01-10-2002, 12:54
Ei venninne av meg er skikkelig plaga med åreknuter(arvelig) og har fått fjernet de verste på sykehuset.

Jeg har foreløpig bare ei knute på leggen. Fikk den i fjor tror jeg.
Mamma har ingen:)

Amadala