Vis full versjon : Hva synes dere om dette?
Delaylah
30-09-2002, 16:30
Vi var sikre på jentenavn. Det blir Malin uansett.
Guttenavn var derimot vanskeligere å bestemme seg for.....så vi bestemte oss for å ringe forledrene våre for å høre litt om navn bak i slekten....i tilfelle noen fallt i smak.
Og plutselig dukka dette navnet opp:
Teodor !!!
Vi syntes begge det var et både søtt og flott navn.
Hva synes dere der ute?
Har noen venner som har en sønn som heter det.
Han blir mest kallt for Teo.
Nydelig gutt! :) :)
Teodor eller Theodor er kjempe pent navn syns jeg!
Pelen
Stinemor78
30-09-2002, 20:47
Jeg syns Teodor er et fint navn:)
Ikke så veldig vanlig heller..
:findag:
Delaylah
30-09-2002, 23:40
Er alltid litt kjekkt å få bekreftelse fra andre. Vet som sagt ikke hva det blir enda da...er kanskje litt overivrig? :) Er "bare" 10 uker på vei, men synes det er spennende å lete opp ulike navn.
Skal på ultralyd i uke 17....er usikker på om jeg vil vite hva det blir eller ikke. Samboeren vil vite det, og da kan det bli hardt for meg å vite at han vet. Er litt av en nyskjerrigper:)
Er det noen andre her inne som ikke vil vite det før fødselen?
Vilket kjønn det er vil vi ikke vite. Den spenningen vil vi ha til slutt.
Teodor er et flott navn:klapp:
Pia :) & nurket:hjerter: :baby: :hjerter: 20+1
Jeg synes Teodor er et flott navn - dessuten er det ikke mange som heter det :)
Ang. å vite kjønnet på forhånd; Sist gang ville vi ikke vite det på forhånd, men denne gangen vet vi at det sannsynligvis blir en jente :) Jeg synes det er like spennende denne gangen, selv om jeg med stor sannsynlighet vet kjønnet...
Theodor er veldig fint!
Det er jo ikke sikkert de kan se kjønn på UL...
Det er kjempefint :klapp:
Klem Camilla :findag:
Vi venter en gutt, og sannsynligvis skal han hete Theodor. Vi må jo ta et lite forbehold om at navnet passer til barnet..
Dette navnet var oppe da vi ventet vårt første barn for fire år siden (det stod mellom 3 guttenavn), men min mann hadde et annet favorittnavn, og han fikk viljen sin da. Nå venter vi en ny gutt, så da er saken klar. Theodor er et kjempefint navn, og min farfar het det, så det er litt koselig med oppkalling også.
Mina;) og babygutt Theodor :baby:
Teodor er kjempeflott :klapp:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.