snart mamma IGJEN !
30-09-2002, 18:55
Fikk vite om denne siden av ei venninde av meg og må bare si at denne var kjempebra. Driver å prøver å finne ut av litt ting og tang her. UANSETT skal bli koselig å bli kjent med noen andre "hormonbomber" som meg selv, har funnet ut at de fleste av mine venninder er ferdige med å gå gravide og da kan det være greit å snakke med andre i samme båt istede for å føle at man får sånne nå er vi litt lei av å høre om ........... Sånn er det jo bare man er jo veldig opptatt av seg selv når man skal ha barn. Det virker litt som om enkelte ikke skjønner at selv om vi venter nr. 3 så er det akkuratt like spennende som med nr.1 og 2.
Uansett så anser jeg meg selv som en hormonbombe om dagen men føler at det går bra, går i en evig lykkerus og det tror jeg at jeg kommer til å gjøre til barnet er to år og trasser som mest.
Håper på å høre fra noen andre innpå her.
Uansett så anser jeg meg selv som en hormonbombe om dagen men føler at det går bra, går i en evig lykkerus og det tror jeg at jeg kommer til å gjøre til barnet er to år og trasser som mest.
Håper på å høre fra noen andre innpå her.