Vis full versjon : Har Mette-Marit logget seg inn her enda??
Hvor er du Mette-Marit?
Hvis det er noe i ryktene, og hun skal ha baby, må jo noen informere henne om de fantastiske SM-sidene? Kanskje vi skal sende en mail til Det Kongelige Slott???
Velkommen skal hun vel være???
:baby: med diadem :) :) :) :)
Cazandra
14-08-2002, 14:25
JA, det hadde vel vært noe det. Vi kan jo sende en link via det kongelige nett ;)
Hadde jo vært greit og sett svangerskapet utfra en kongelig :kidoki:
LeiaOrgana
14-08-2002, 14:34
Tenk om hun bare har kost seg godt i løpet av sommeren, og en følge at dette er at hun har lagt på seg litt. Lite kjekt å få høre at en ser gravid ut da....
(Må bare få lagt til at tyske magasiner har hevdet at MM har vært gravid lenge, noen har til og med prestert å si at hun har født...)
MEn for all del, er hun gravid så hadde det vært koselig at hun var her :wow:
LeiaOrgana
14-08-2002, 14:35
:blush: Blingsa litt på den smileyen så den passte ikke så godt :blush:
Cazandra
14-08-2002, 15:10
Det er jo bare litt morro da. JEG syns ikke hun ser gravid ut. Men morro kan jeg ha det alikevel.
Vi får ønske henne velkommen når tiden er inne, som Håkon sa ;)
Eller når det blir aktuelt som MM sa:p
:latter: :latter: :latter: ja, velkommen skal hun i alle fall være....men jeg er forøvrig enig i det en annen over her sa. Om hun nå ikke er gravid, men bare har fått på seg noen ekstra kilo i løpet av sommeren så kan det ikke være særlig artig med disse spekulasjonene.
Er nok ikke lett å være kongelig, nei..... ;)
Mormona T-18
vel... Jeg så faktisk Mette marit i Norhaimsund i går og hun så IKKE gravid ut asså
stakkars menneske:)
KLem
Vimsen
Er jo like før vi må starte en spørreundersøkelse her, gitt: tror du Mette-Marit er gravid? :lol:
Kanskje det allerede er startet en slik forresten..har ikke sjekket:blush:
Klem Thea og sukkererten
Susanne_Mari
15-08-2002, 01:23
Velkommen skal hun være. Ser for meg at hun sitter oppe på nettene og surfer seg grønn på SM. :gal2:
kanskje hun er her allerede?:D
hvem vet? men det hadde jo vært litt gøy da, lurer på om kronprinsesser blir like kvalme og sånn som vi andre;)
:latter:
Kanskje kronprinsesser slipper kvalme og andre plager fordi de er kongelige bare? Hadde vært noe det!
Jeg synes heller ikke hun ser gravid ut. Så repotasje fra dem idag, og synes magen hennes så veldig flat ut..
Lavendel
15-08-2002, 14:22
:latter: :latter: :latter: Folk med humor er det ihvertfall masse av her inne :latter:
Ja,det hadde jo vært noe om hun hadde vært her inne på SM,men jeg tviler på det...
Synes heller ikke at hun ser gravid ut..Men hvem vet :???:
Synes litt synd på henne,tenk hvis at hun ikke er gravid da,men at hun feks bare har lagt på seg litt i sommer :uff: Det kan ikke være så kjekt,med engang du får noen "ekstra" kg,så begynner alle å mase om svangerskap o.l..:uff: Men hun er jo tross alt kongelig da,så det er jo slik hun må regne med..:kidoki:
Men hun er jo selvsagt velkommen :D
(Lurer på hvilket nick hun hadde brukt..:???: :lol: )
Cazandra
15-08-2002, 14:25
M&M :???:'
:kidoki:
:lol:
Det står jo en mail fra Silje om problemer med registreringsmailen og MetteMarit må jo være en av de som ikke har klart og få registrert seg enda :???: Hva kan ellers være grunnen til at vi ikke har sett henne her inne :???:
Velkommen til oss MetteMarit
Stor klem til deg fra meg BigMama 32+1
Mette Marit så jo ganske brei ut ved hoftepartiet på det 15 kr magasinet som jeg aldri husker hva heter... (se&hør look alike)
Men herregud.. Når man lever med kongen.. Er det vell ikke akuratt ertesuppe og loff det går i.. Og tørre brødskiver med leverpostei....
Tenker de har gaanske mange fine matvaner der i gården... :mating:
:findag: 14+0
Lavendel
15-08-2002, 20:28
M&M :latter: :latter: :latter: :latter: :latter: :latter: :latter: :latter: :latter: :latter: :latter: :latter: :latter: :latter: Bra forslag!!! :kidoki: :latter:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.