Vis full versjon : Pusungen har snakket med legen
Tidl. bruker
31-10-2003, 08:49
Tusen takk til de som har lest innlegget mitt.
Har akkurat pratet med legen og han var lite optimistisk. Han mente jeg aborterte.
Smertene har gitt seg nå. Blør fortsatt.... Dere som har opplevd dette, hvor mye blødde dere? Var det så tidlig i svangerskapet?
Jeg har ligget å svettet i hele natt. Er dette av betydning?
Jeg velger å ikke være særlig optimistisk. Kommer til å bli så skuffet da. Skulle det vise seg at alt har gått bra, så velger jeg heller å glede meg da. Er så typisk at sånt skal skje meg.
Takker for alle svar jeg har fått
Klem fra en trist pusunge:leiseg:
Har selv ikke opplevd SA så tidlig i svangerskapet, så jeg har ikke noen erfaringer å dele med meg av der.
Vil gi deg en god, varm klem da jeg vet hvordan det er å miste. :stakar: Føler med deg.
(H)ilder
31-10-2003, 11:52
Jeg blødde i uke 8, men hadde ingen smerter. Legen sa at det var normalt å blø så tidlig. Ikke det at alle gjør det, men det kan bety like mye at det ikke er noe fare som om det er noe fare.
Håper det går bra:kryss:
Hilsen Hilde 21+1
skorpion 80
31-10-2003, 16:48
jeg blødde som om jeg hadde mensen nesten hver dag de første tre månedene. Rimelig mye blod etterhvert. Var inne på mye kontroller, men de sa at det ikke var noe farlig, vi så jo babyen på UL mange ganger og sånn, alt var bare bra, det var bare fra livmorhalsen det blødde, men jeg kunne ikke fatte at det skulle komme så mye blod derfra!!!
Legene sa egentlig at en abort var da man FOSSBLØDDE, og det gjorde jeg jo ikke,så de var optimistiske med meg hele veien.
I uke 12 våkna jeg om natta av at blodet virkelig SPRUTA ut der nede, jeg blei så fortvila at-........FYTTIKATTA! Trudde jeg skulle blø meg ihjel! UL viste fortsatt at babyen hadde det bra, og at blodet kom fra livmorhalsen, men det kom også ut en klump på str. med hånda mi som jeg ikke turde å undersøke nærmere ( nå var jo jeg rimelig langt på vei da da) så jeg var sikker på at jeg hadde abortert, men det VAR jo baby på ULen . Nå lurer de på om jeg rett og slett mista en tvilling....! Det får vi jo aldri vite nå da! Men JEG Føler at jeg gjorde det, så vi får bare se om de finner ut av det siden.
Så........jeg veit ikke hva du kan få ut av historien min jeg, men det er vel det at det om du blør kan bety begge deler som de andre sier, og det er MYYE vanligere å blø enn folk trur!
Og at det er rimelig store blodmengder det er snakk om når man mister, men nå var jeg også lenger enn deg.
Ihvertfall; jeg er kjempespent på åssen det går med deg videre, du burde egentlig bare reist rett på sjukehuset syns jeg, så du får tatt UL og sjekka åssen alt er! FÅ VITE!!! Det er jo viktig det da!!!
FORTELL OSS ÅSSEN DET GÅR!!!!
Tenker på deg jeg!
:stakar: :stakar: :klem: :klem:
Schnuppa
31-10-2003, 17:53
Krysser fortsatt fingrene for deg!
:stakar:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.