PDA

Vis full versjon : fått sparken....

lied74
01-10-2002, 11:37
og det er ikke en fin, ny, rød spark, nei....
Har 3 mnd. oppsigelsestid, etter å ha vært permittert i 3,5 mnd, så nå er jeg tilbake i jobb i dag, og det er litt bittersøtt....
Så jeg lurer jo litt på, hvordan skal det gå å søke ny jobb når man er 6 mnd. på vei?? det skal bli artig i dagens arbeidsmarked....
Litt trist midt oppe i all gleden, hadde jo håpet at denne tiden bare skulle være kos, men ikke helt det, da....

-ihvertfall deilig å få ut litt frustrasjon, kommer sikkert flere utblåsninger etter hvert i månedene fremover, da kommer vel kanskje hormonene godt i gang også?? (er ikke rammet så hardt av de enda, selv om jeg lett blir litt lei meg...):(

Pelen
01-10-2002, 11:55
Vil bare gi deg en :stakar:

Klem snikleser Pelen

Elma
01-10-2002, 12:16
:stakar:

Lenemor
01-10-2002, 13:08
Høres ikke noe gøy ut. Men lykke til!!

:stakar: fra Lenemor og :baby:

anita
01-10-2002, 13:13
Ville bare gi deg en :stakar: .

Arb.ledighetstrygd gir og grunnlag for fødselspenger. Så du trenger jo ikke stresse med ny jobb før etter permisjonen.

Lykke til:stakar:

Mariah
01-10-2002, 14:57
Lykke til, håper det ordner seg for deg på en eller annen måte.

:klem:

I am
01-10-2002, 15:25
Går det ikke an å være litt sleip og få en sykemelding for de siste månedene?

I am

Litago
01-10-2002, 16:00
Men jeg er heldig for jeg har forlenget oppsigelsestid, og har jobb helt frem til permisjonen. Så får jeg bruke permisjonstiden på å finne ut hva jeg skal bli når jeg blir stor.

Ønsker deg lykke til!

PS: du kan ta deltidstudium (evt. nettstudie) på kveldstid uten at det går utover arbeidledighets trygda! Kansje det kan være noe å bruke tiden frem til permisjonen på!

Litago 17+4

Oppsann
01-10-2002, 16:13
Det er jo bare 2 1/2 mnd før du skal ut i permisjon. Du har sikkert krav på arbeidsledighetstrygd, og grunnlaget for permisjonsutbetalingen er jo de 6 BESTE av de 10 siste månedene. Det blir vell ikke så veldig aktuelt for deg å gå tilbake i jobb på slutten av svangerskapet.

Mitt vikariat går ut i februar, så jeg har heller ikke noen jobb å komme tilbake til etter permisjonen. Men, men....det ordner seg sikker for oss også :klem: