Vis full versjon : Kan noen anbefale en god koffeinfri te???
Det er kanskje andre enn jeg som har begynt å tenke på å minske inntaket av koffeinholdig kaffe og te også???? Jeg må innrømme at en kopp "vanlig" kaffe og te drikker jeg i ny og ne også etter at jeg fikk vite at jeg var gravid, men det går jo ann å drikke alternative ting i hverdagen. Koffeinfri kaffe syns jeg er godt, men har noen en god koffeinfri te å anbefale meg?????
Ha en superfin dag!
Sal:)
jeg drikker nu et par kopper vanlig sort te om dagen. Jeg skrev et innlegg under "general diskusjon" tidligere idag vedr. te....
Nøtteliten
01-10-2002, 16:07
helsekosten har noen gode som jeg ikke husker hva heter, men en av dem er eple/kanel, en heter Goodnight...de er veldig gode og uten koffein ( i hvertfall var de det i fjor da jeg hadde et alvorlig kick på dem...)
Nøtteliten
jeg fikk akkurat svar fra suzie Q i min egen te-melding. Hun anbefaler te som også kan kjøpes i helsekost forretninger. Det heter London Fruit and herb company. Suzie Q sier de finnes i flere fruktsmak og urter.
Det skal jeg prøve!
Hilsen Mobilos!
Nøtteliten
01-10-2002, 16:19
samme navnet - godt det er noen med bedre hukommelse enn meg her inne! Den er kjempegod, tror jeg skal ta turen innom en helsekost selv i dag - nå har høsten kommet og med den må tekoppene snart fram!
Nøtteliten
Takk skal dere ha!
Morsomt å prøve nye ting også.
I morgen blir det en tur på Helsekosten!
Sal
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.