PDA

Vis full versjon : Hvis jeg en gang kunne

Synne
01-10-2002, 15:30
lært meg til å lese før jeg skriver og tenke før jeg prater:bonk: :bonk: :bonk:
Se her ja det var her det var presentasjon av juniklubben :klapp: :klapp:
(tar sløvheten som en sterkt graviditetstegn ..eller mer sannsynlig medfødt erfaring tatt i betraktning)

:o da prøver vi igjen Synne 22år , gift ingen barn jobber som barn og ungdomsarbeider på barneskole KJEMPEJOBB:D :D får stjerner i øya her :)
Fikk etter mye prøving en svak gråblå strek i gårmorges IHAAAAAAAAAAAAAA!!!!:D :D hopp og sprett, men må nok ta en ny test om noen dager vil gjerne se streken kjempklar sånn for sjelfreda sin skyld...etter tvilsom selvregning skal nurket hvis alt går bra :birth: 10-11 juni
Håper på mange strålende mnd her inne sammen med dere, gøy å skravle med noen i samme startgropa:)
:findag: Kjempeklem fra Synne

Synne
01-10-2002, 15:33
ikke trøkke den inn til Linejenta igjen.......:bonk:
Bare gir opp jeg:gal2: :gal2: :gal2: :gal2: :gal2:

Synne (hvis datakunnskap ikke er den sterkeste side)

Embla
01-10-2002, 16:02
:latter: :latter: :latter: Ler meg skakk:klapp: :klapp:

For det første, GRATULERER med to blå!!

Det er to forskjellige svarknapper, den ene står det "Send Svar" på og den andre står det "Ny Diskusjon" på. Når du skal svare på en tråd som allerede er der, bruker du "Send Svar" og når du vil starte en egen tråd bruker du "Ny Diskusjon";)

:findag: Klem Embla

Synne
01-10-2002, 17:13
:klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp:

Flink jeg er:blush: :blush: tenkte egentlig å sette inn bilde av meg selv, men ved nærmere ettertanke kanskje greit med en smiley hvis intelligens nivået holder seg her:gal: :gal: :gal:

klem fra Synne